مقالات آموزشی

بهترین رنگ لنز مناسب چشم قهوه ای ها چیست و بر چه اساسی رنگ لنز انتخاب می شود؟

لنز مناسب چشم قهوه ای

 لنز مناسب چشم های قهوه ای – چه لنز رنگی برای چشمای قهوه ای مناسب است – چشم و رنگ چشم از اولین مشخصه‌های زیبایی هر شخصی است که قابل انکار نیز نمی‌باشد. زمانی که به دیدن دوستانتان می‌روید اولین چیزی که به چشم شما می‌خورد چشمان اوست که با کوچک‌ترین تغییر، توسط شما قابل تشخیص است. لنز رنگی از ابزارهای زیبایی است که ما را برای رسیدن به رنگ چشم مورد علاقه خود کمک می‌کند. ایران لنز یک فروشگاه لنز معتبر در ایران است که با فروش لنز طبی و لنز رنگی فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته مشتریان زیادی را در خرید لنز رنگی و لنز طبی به خود جذب کند کند.

باید متوجه شده باشید که بیشترین درصد رنگ چشم جهان را چشمان قهوه‌ای تشکیل داده‌اند. به همین دلیل است که بیشتر لنزهای رنگی تولید شده طوری طراحی‌شده‌اند که برای چشمان قهوه‌ای خوشایند باشند. اگر از رنگ چشم‌ها خود خسته شده‌اید و به نوعی برایتان تکراری جلوه می‌دهد یا با دیدن فیلم‌های هالیوودی آرزوی این را دارید که چشمان شما هم رنگ روشن‌تریپیدا کند، ولی دقیقا نمی‌دانید کدام لنز رنگی با رنگ پوست و صورت شما سازگاری دارد، نگران نباشید؛ ما در اینجا هستیم که بهترین روش‌های انتخاب لنز رنگی برای چشمان قهوه‌ای را در اختیار شما دوستان قرار دهیم؛ پس در ادامه دقت کنید.

لنز مناسب چشم قهوه ای ها بر اساس رنگ پوست

برای اینکه بتوان لنز رنگی مناسبی را انتخاب کرد باید به تن رنگ پوست و چشم خود دقت کنید؛ چون در صورتی که با فاکتورهای گفته شده تطابق نداشته باشد، چشم، رنگی مصنوعی به خود گرفته و هر کسی با دیدن شما ممکن است این را به زبان آورد که رنگ لنزی که انتخاب کردی خیلی مناسب تو نیست. اگر پوست شما روشن است و چشمانی تقریبا روشن دارید می‌توانید از لنز رنگی روشن مانند سبز یا آبی استفاده کنید ولی اگر پوست تن شما رو به تیره است، همچنین چشمانی تیره دارید، انواع لنزرنگی مات می‌تواند بهترین سازگاری و هماهنگی را با ظاهر شما داشته باشد.

لنز مناسب چشم قهوه ای ها بر اساس رنگ مو

قبل از انتخاب هر لنز رنگی حتما به رنگ مویتان توجه کنید که چه رنگی دارد و کدام لنز رنگی می‌تواند با رنگ موهایتان هماهنگی داشته باشد. آیا رنگ موهایتان قهوه‌ایست؟ پس به راحتی می‌توانید از انواع لنز رنگی با هر طیف رنگی، لذت ببرید زیرا بیشتر لنزهای رنگی تولید شده طوری طراحی‌شده‌اند که با موهای قهوه‌ای هارمونی زیبایی را به نمایش بگذارند. در صورت داشتن رنگ مویی بلوند یا طلایی، با خرید لنز رنگی تیره‌تر مانند لنز قهوه ای، سیر، لنز شکلاتی یا لنز سیاه، به جذابیت خاصی دست پیدا می‌کنید. اگر هم مثل بیشتر افراد دارای موهای زیبای مشکی هستید، توسط لنزهای ارغوانی و آبی رنگ می‌توانید نهایت زیبایی را در چهره خود به وجود آورید. در ادامه به توضیح بیشتر لنز رنگی آبی و سبز خواهیم پرداخت.

لنز رنگی آبی برای چشمان قهوه‌ای ؟

اگر شما هم مانند بیشتر آسیایی‌ها علاقه زیادی به داشتن رنگ چشم آبی دارید، باید بگویم این رنگ یکی از رنگ‌های مناسببرای چشمانی با تن قهوه‌ای است و بیشترین درصد سازگاری را برای رنگ قهوه‌ای دارد. البته باید به این نکته هم توجه داشت که در صورتی می‌تواند بیشترین سازگاری را داشته باشد که به این دو عامل دقت شود: رنگ عنبیه شما شامل چند درصد تیرگی  و لنز رنگی مورد نظر چقدر مات است؟

با انتخاب لنز رنگی آبی برای شمایی که چشمانی قهوه‌ای تیره و رو به مشکی دارید، چشم شما تقریبا رنگی، ترکیب شده از آبی تیره و قهوه‌ای پیدا خواهد کرد و در مقابل اگر چشمان شما رنگ قهوه‌ای روشن‌تر دارد با انتخاب لنز رنگی آبی نتیجه‌ای که به دست می‌آورد رنگ آبی روشن است. برای تمام و کمال به نظر رسیدن هم می‌توانید در کنار رنگ چشم آبی از رژ لب قرمز استفاده کنید(البته اگر شما خانم هستید) که زیبایی خیره‌کننده‌ای را به شما هدیه خواهد داد.

لنز رنگی سبز برای چشم‌های قهوه‌ای رنگ؟

از جمله رنگ هایی که، همه آرزوی یک بار امتحان کردن آنرا دارند لنز رنگی سبز است که زیبایی ملموسی را به فرد می‌دهد که حاضر نیست هیچ گاه آن را تغییر دهد. اگر جز کسانی هستید که به این رنگ علاقه‌مند بوده، به علاوه رنگ چشم شما قهوه‌ای است، می‌توانید با انتخاب این لنز رنگی ظاهری فوق‌العاده جذاب را ایجاد کرده که همه با دیدن شما در حیران خواهند ماند. یکی از خواص  رنگ لنز سبز این است که در صورت قرارگیری در چشمان قهوه‌ای به خوبی خود را نمایش می‌دهد و کسی به مصنوعی بودن آن شک نخواهد کرد. از بین طیف لنز رنگی سبز، رنگ‌های عسلی فندقی و مانند این بیشترین طرفدار را در حال حاضر دارند.

قبل از اینکه بخواهید از لنز رنگی استفاده کنید حتما با پزشک مشورت داشته باشید!!

توجه داشته باشید که تصمیمات شخصی در افزایش زیباییصورت به خصوص توسط برخی از لنزها، نه تنها زیبایی در بر نخواهد داشت بلکه ضررهایی را به بار می‌آورد که ممکن است قابل جبران نباشد و به پشیمانی منجر شود. بنابراین سعی کنید ابتدا از پزشک خود مشورت گرفته تا پزشک با توجه به چشمان شما بتواند سایز مناسبی را برای لنز رنگی مشخص نماید. دقت کنید که لنز رنگی را از هر مکانی تهیه نکنید. فروشگاه آنلاین ایران لنز می‌تواند در خرید لنز رنگی و طبی به شما کمک کرده تا به محصولی که می‌خواهید به راحتی دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین رنگ لنز مناسب چشم قهوه ای ها چیست و بر چه اساسی رنگ لنز انتخاب می شود؟

  1. شبنم گفت:

    من رنگ چشمم طوسی هست میخوام لنز قهوه‌ای یا سیاه بخرم بهم میاد

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام دوست عزیز ممنون که مقالات مارو مطالعه می کنید.
      برای انتخاب رنگ لنز، باید به رنگ پوست و مو توجه کنید.
      رنگ قهوه ای برای پوست هایی تناژ گرم یا خنثی دارند مناسبه.
      رنگ مشکی هم بیشتر جنبه بزرگنمایی و عروسکی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *