مقالات آموزشی

مرکز فروش لنز داخل چشمی در ایران

لنز داخل چشمی

اگر شما نیز در شرف جراحی آب مروارید هستید به شما تبریک می‌گوییم! شما این شانس را خواهید داشت که بینایی از دست رفته خود را به طور کامل بازیابید. جراحی آب مروارید می‌تواند مسیر جدیدی را پیش رویتان قرار دهد که از یک افق جدید، جهان را زیباتر ببینید. اما قبل از انجام جراحی باید تصمیم بگیرید که چه نوع لنزی، چگونه و از کجا تهیه کنید. در ادامه بهترین مرکز فروش لنز داخل چشمی در ایران را به شما معرفی می‌کنیم:

چشم پزشکان همواره به دنبال لنزهای سازگارتر از نظر بافتی و دقت بینایی بهتر برای بیماران خود بودند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لنزهای داخل چشمی نیز پیشرفت قابل توجهی نموده و پیچیده‌تر شده‌اند. از جمله این لنزها می‌توان به لنزهای ویژه مانند لنزهای فیلتر کننده نورآبی، لنز غیر کروی، لنزهای چند کانونی و توریک اشاره کرد، که هر کدام هم اکنون می‌توانند نیازهای گروه بزرگی از بیماران چشمی را برآورده سازند.

با توجه به پیچیدگی ساخت انواع لنزهای داخل چشمی و سختی عمل، انجام عمل چشمی در اکثر کشورها بسیار گران است. اما در ایران هزینه عمل جراحی چشم بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار است که همین امر درخواست‌ها برای انجام انواع عمل‌های جراحی چشمی و درمان مشکلات چشم را چندین برابر نموده است.

اگر می‌خواهید به تازگی تحت عمل جراحی چشمی قرار بگیرید و لنز تماسی خود را با یک لنز داخل چشمی دائمی تعویض کنید، حتما در ادامه با ما همراه باشید و به توصیه‌های زیر عمل کنید:

ما به شما خواهیم گفت:

  1. چه نکاتی را در انتخاب بهترین لنز داخل چشمی رعایت کنید.
  2. ویژگی‌های یک مرکز تهیه لنز چیست.
  3. از چه مراکزی می‌توانید لنز خریداری کنید.
لنز داخل چشمی

در مونویژن جراحان یک عدسی تک کانونی را برای دید نزدیک در یک چشم و عدسی از راه دور را در چشم دیگر قرار می‌دهند.

رعایت چند نکته در انتخاب بهترین لنز داخل چشمی

۱- مشخص کنید تا چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید: وقتی صحبت از لنزهای داخل چشمی می‌شود، قیمت می‌تواند مبحث مهمی باشد. هزینه زیاد تهیه لنزهای داخل چشمی را نباید انکار کرد! جراحی آب مروارید چشم معمولا تحت پوشش بیمه قرار دارد، اما تنها یک نوع از لنز چشمی یعنی لنز چشمی نوع مونو فوکال یا تک کانونی تحت پوشش بیمه است. لنز تک کانونی لنزی است که در صورت استفاده در جراحی آب مروارید، پس از عمل نیاز به عینک دارید.
تک کانونی‌ها فقط برای یک فاصله دور یا نزدیک ساخته می‌شوند، مگر آنکه از تکنیک مونویژن استفاده شده باشد.
مونویژن تکنیکی است که هم دید نزدیک و هم دید راه دور را تصحیح می‌کند. در مونویژن جراحان یک عدسی تک کانونی را برای دید نزدیک در یک چشم و عدسی از راه دور را در چشم دیگر قرار می‌دهند. اگر بخواهید پول بیشتری خرج کنید، مطمئناً تهیه لنز چند کانونی گزینه ایده‌آل‌تری برای شما خواهد بود تا از شر عینک نیز خلاص شوید.

۲- تصمیم بگیرید آیا مایل هستید عینک را کنار بگذارید یا خیر: اگر بخواهید پس از جراحی آب مروارید همچنان از عینک استفاده کنید لنز تک کانونی که هزینه کمتری دارد برایتان بهتر است. اما اگر از عینک خسته شده‌اید، لنزهای چند کانونی برای شما بهترین انتخاب هستند.

۳- اگر آستیگماتیسم هستید لنزهای توریک را تهیه کنید: توریک نوع دیگری از لنزهای ممتاز است که برای اصلاح چشم آستیگمات طراحی شده است.

۴- سبک زندگی خود را در انتخاب لنز در نظر بگیرید: حتماً لازم است یک شرح حال کامل از زندگی و کار خود به پزشک متخصص چشم یا اپتومتریست خود بدهید، تا پزشک با توجه به سبک زندگی کنونی‌تان، بهترین لنز را برای جراحی یا استفاده روزانه پیشنهاد کند.

ویژگی‌های یک مرکز خرید خوب جهت تهیه لنز داخل چشمی

  • مطابق با به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا باشد.
  • با بزرگترین و مشهورترین برندهای جهانی همکاری داشته باشد.
  • با سابقه باشد.
  • یک تیم مشاوره و پشتیبانی قوی داشته باشد.
  • مجهز به تجهیزات تشخیصی پیشرفته و پزشکان باتجربه باشد.
  • مطابق با سلیقه و بودجه هر فردی محصول داشته باشد.
  • در صورت امکان، خدمات پس از فروش و تحویل فوری با پرداخت درب منزل ارائه نماید.
بهترین لنز داخل چشمی

حتماً لنزهای طبی، لنز داخل چشمی و همچنین زیبایی خود را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایید.

مراکز فروش لنز داخل چشمی در ایران

1- کلینیک چشم بیمارستان تهران نور ایران: اگر قصد تهیه لنز داخل چشمی جهت انجام جراحی‌های چشمی دارید، بیمارستان نور تهران یکی از مراکز بین‌المللی است که می‌توانید انواع خدمات چشم پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی شامل: لنزهای جراحی و انواع سرویس‌های چشم پزشکی را از این مرکز دریافت نمایید.
چشم پزشکان بیمارستان تهران نور ایران اطلاعات مفید و جامعی را در مورد تنوع لنزهای داخل چشمی و عملکرد ویژه هر یک از آنها ارائه می‌کنند.
بیمارستان تهران نور ایران که یک بیمارستان فوق تخصصی در حوزه بیماری‌های چشمی است مجتمع چشم پزشکی نور را در سال ۱۳۷۲ با راه‌اندازی اولین کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی در ایران تاسیس نمود و سپس در سال ۱۳۸۶ و در ادامه پروژه بیمارستانی با توسعه کلینیک به یک بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی با امکانات فوق تخصصی چشم نظیر سیستم ارجاع، خدمات مشاوره فوق تخصصی و یک تیم چشم پزشکی مجرب و آگاه و همچنین تجهیزات تشخیصی و درمانی فوق مدرن به همراه ارائه پکیج کامل انواع تجهیزات اپتومتری و لنزهای تخصصی داخل چشمی، در یک ساختمان واحد کلیه خدمات چشم پزشکی را به بیماران ارائه داده و نیاز بیمار به خارج از بیمارستان را مرتفع ساخته است.

۲- ایران لنز: ایران لنز دومین مرکز بزرگ فروش انواع لنز در ایران، با داشتن یک تیم مشاوره قوی و قیمت‌های واقعا مناسب، مقصد قابل اعتمادی برای تهیه انواع لنزهای تماسی طبی، رنگی، طبی رنگی، بلک پوپیل، وایت پوپیل، کوررنگی و روش‌های مراقبتی چشمی از جمله تعویض انواع لنزهای چشمی و تشخیص انواع بیماری‌های چشم است.
این مرکز با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و همکاری با بهترین و معتبرترین برندهای لنز در دنیا در راستای تامین نیاز بازار داخلی و همچنین پاسخ به صنعت توریسم پزشکی توانسته است به یکی از مراکز بزرگ و مهم در تامین تجهیزات طبی و انواع لنز تبدیل شود.
ایران لنز که توسط دو زوج اپتومتریست اداره می‌شود، می‌تواند علاوه بر معرفی برترین لنزهای حال حاضر دنیا یک مشاوره تخصصی عالی به شما ارائه کند تا باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین لنز مختص مشکل چشمی خود را با اطمینان از اصالت کالا تهیه کنید.

سخن پایانی:
توصیه ما به شما به عنوان یک متخصص در این زمینه این است که:
حتماً لنزهای طبی و همچنین زیبایی خود را از مراکز معتبر تهیه نمایید، یا اگر به این مراکز دسترسی ندارید آن را حتما از پزشک اپتومتریست خود و یا یک پزشک متخصص چشم بخواهید تا به عوارضی که لنز غیر معتبر و ناایمن بر روی چشم‌هایتان ایجاد می‌کنند دچار نشوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “مرکز فروش لنز داخل چشمی در ایران

  1. عزیز شوکت لو گفت:

    باسلام
    من لنز جراحی میخاستم نسخه هم دارم پزشکم ارومیه هست چجوری میتونم تهیه کنم

    1. مدیرسایت گفت:

      عرض سلام و احترام
      لنز جراحی موجود نداریم جهت تهیه لنزهای داخل چشمی به مراکز جراحی بیمارستان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *