مقالات آموزشی

لنز تماسی سیباویژن Ciba Vision

لنز تماسی سیباویژن

سیباویژن در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد و در ابتدا شرکت کوچکی بود که با لنزهای تماسی تجارت می‌کرد، ‌اما در طول سال‌ها فعالیت به یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ملزومات چشم پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی در جهان تبدیل شد. در میان محصولات این شرکت نه تنها لنزهای تماسی بلکه طیف وسیعی از تجهیزات مراقبت چشمی و تمیز کردن لنزهای تماسی نیز یافت می‌شود. ویژگی Acuvue لنزهای تماسی آن به دلیل درجه اکسیژن بالای آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای ساعت‌های طولانی از این لنز بر روی چشم استفاده کنید. سیباویژن طیف وسیعی از لنز تماسی و طبی را ارائه می‌دهد که کارایی مختلفی دارند، از اصلاح مشکلات بینایی گرفته تا برجسته کردن رنگ چشم‌ها با لنزهای زیبایی همگی در تنوع محصولات این شرکت دیده می‌شود.

لنز Alcon سیباویژن

Alcon از سری لنزهای تماسی شرکت سیباویژن است و میراثی ۷۰ ساله دارد که بر پایه اعتماد بنا شده است و توانسته است از یک فروشگاه کوچک چشم پزشکی به یکی از موفق‌ترین و معتبرترین برندهای مراقبت بهداشتی جهان تبدیل شود.

مایع لنز optifree pure moist 300ml

یک مایع لنز تماسی است که لنزهای تماسی را تا ۱۶ ساعت تازه و با رطوبت نگه می‌دارد. از جمله ویژگی‌های این مایع که محصول شرکت سیباویژن با نام تجاری Alcon بوده موارد زیر است:

  • رطوبت کافی در سطح لنز ایجاد می‌کند.
  • تشکیل سدی دفاعی که تجمع رسوبات را کاهش می‌دهد و کثیفی‌ها را از بین می‌برد.
  • خاصیت ضدعفونی بالا که تعداد میکروارگانیسم‌های مضر را (که باعث عفونت چشم می‌شوند) کاهش می‌دهد.
  • ضدعفونی کننده انواع لنزهای تماسی نرم از جمله لنزهای هیدروژن سیلیکون است که برای چشم‌های حساس توصیه می‌شود.

لنز تماسی cibavision fresh look colorblends

با لنزهای تماسی رنگی سیباویژن fresh look colorblends به یک تغییر چشمگیر و زیبا در رنگ چشمان خود دست پیدا می‌کنید. این لنزها از فناوری ۳ در ۱ استفاده می‌کنند که با ترکیب سه رنگ در یک لنز، طبیعی‌ترین ظاهر را در چشم‌ها ایجاد می‌کنند. لنزهای تماسی رنگی سیباویژن در ۱۲ رنگ مهیج خاکستری استرلینگ، سبز جواهری، آبی درخشان، سبز یاقوتی کبود، فندقی، فیروزه‌ای، عسلی، خاکستری، قهوه‌ای، آبی، با اهداف اصلاحی و زیبایی و طول مصرف ماهانه ارائه می‌شود.

لنز تماسی سیباویژن

لنزهای تماسی روزانه سیباویژن cibavision focus dailies

راحتی یک جفت لنز تازه را هر روز با لنزهای تماسی focus dailies سیباویژن تجربه کنید. این لنزها برای مبتلایان به آلرژی فصلی عالی هستند و همچنین برای کاهش علائم ورم ملتحمه و آلرژیک فصلی توسط سازمان جهانی و fda تاییدشده‌اند.

لنزهای یک بار مصرف روزانه Dailies aqua comfort plus

یک لنز یکبار مصرف روزانه از برند سیباویژن است. با این لنز بر روی چشم هر بار که پلک می‌زنید حس تازگی و خنکی می‌کنید. این لنزها مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا در حس راحتی و تازگی تولید شده‌اند. رطوبت بالای لنز با عملکرد سه گانه به شما این امکان را می‌دهد که از راحتی پایدار در طول روز لذت ببرید.

لنزهای تماسی Focus dailies progressives

یک لنز تماسی نرم یکبار مصرف روزانه که راه‌حل نهایی را برای افرادی فراهم می‌کند که خواهان دید عالی و آسایش چشم، بدون دردسرهای بعدی مانند عفونت چشمی و واکنش‌های آلرژیک چشم هستند. با لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه progressive باید لنزهای تماسی خود را هر روز تعویض کنید، بنابراین دیگر نگران تمیز کردن آن‌ها نباشید.

لنز روزانه سیباویژن

لنز تماسی توریک روزانه focus dailies toric

اولین لنز یکبار مصرف روزانه در جهان برای بیماری آستیگماتیسم این لنز است که وضوح بینایی عالی را با حس راحتی و سازگاری بالا با امکان تعویض روزانه و حفظ بهداشت چشم‌ها ترکیب می‌کند. آستیگماتیسم یک مشکل رایج بینایی است. خبر خوب این است که می‌توان این بیماری را با لنزهای نرم تماسی توریک سیباویژن اصلاح کرد، هم اکنون این لنز در سبد محصولات فروشگاه ایران لنز موجود است و می‌توانید به جای عینک، عیب چشمان خود را با لنزهای توریک ما اصلاح کنید. اگر شما مبتلا به آستیگماتیسم چشمی هستید یا مشکلات رایج چشم دیگری دارید، تنوع بی‌شماری از انتخاب در سبد محصولات فروشگاه ایران لنز برای درمان آستیگماتیسم چشمی خود خواهید داشت.

طیف وسیعی از انتخاب‌ها

Focus Dailies Toric Aqua release

اولین لنز یکبار مصرف روزانه جهان برای اصلاح آستیگماتیسم است که وضوح بینایی عالی را با راحتی و حفظ اصول بهداشتی با استفاده روزانه از یک جفت لنز ترکیب می‌کند.

لنز Air optix

Air optix یک لنز جدید ساخته شده از ماده انقلابی هیدروژل سیلیکون است که بالاترین قابلیت انتقال اکسیژن را نسبت به لنزهای نرم توریک ارائه می‌کند.

لنز Air optix

Freshlook Toric

یک لنز تماسی نرم برای درمان آستیگماتیسم است که برای تعویض یک تا دو هفته‌ای طراحی شده است.

Freshlook colorblends Toric 3optifit

فناوری منحصر به فرد ۳ در ۱، سه رنگ را در یک رنگ ترکیب می‌کند تا عمق ظریف و طبیعی چشم‌های زیبا را ایجاد نماید. این لنز هم اکنون در رنگ‌های آبی، عسلی، سبز و خاکستری موجود است.

لنزهای تماسی Air optix Night and day Aqua

این لنزهای تماسی از برند سیباویژن دارای حداکثر استفاده مداوم ۳۰ شب و تاییدیه از FDA هستند، که بیشترین میزان اکسیژن را در بین لنزهای تماسی از طریق تکنولوژی Aqua tricomfort موجود در لنز به چشم‌ها می‌دهند. این فناوری پیشرفته رطوبت را حفظ می‌کند و به اکسیژن غنی و مغذی اجازه می‌دهد به طور مداوم در لنز جریان داشته باشد. این لنز همچنین دارای یک سطح صاف است که برای مقاومت در برابر رسوبات طراحی شده است.

لنز cibasoft، پیشرونده توریک

این لنز که یک لنز چند کانونی توریک تخصصی است در بیماران با پیر چشمی و آستیگماتیسم، دید متوسط و نزدیک عالی را بدون به خطر انداختن دقت فاصله، ارائه می‌دهد. به لطف سال‌ها تجربه و درمان دلسوزانه، ما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی چشم پزشکی و از اولین فروشگاه‌های تجهیزات چشمی در ایران هستیم که جدیدترین لنزهای تماسی را ارائه می‌کند. همچنین بهترین فناوری لنزهای تماسی را ارائه می‌دهیم و تجهیزات تشخیصی ما یکی از تخصصی‌ترین تجهیزات چشم پزشکی و مراقبت چشمی در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر بیماری چشمی فعالی دارید یا به دنبال لنزهای تماسی و طبی اصل هستید و یا حتی اگر به بیماری چشمی مشکوک هستید، برای راهنمایی با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *