مقالات آموزشی

لنز طبی بوش اند لومب Bausch and Lomb

لنز طبی بوش اند لومب Bausch and Lomb

لنز طبی بوش اند لومب Bausch and Lomb یکی از محبوب‌ترین نام‌های هندی در صنعت مراقبت‌های چشمی است که در خط مقدم نوآوری‌های ‌مراقبت از چشم از سال ۱۸۵۳ فعالیت خود را در روچستر نیویورک آغاز نموده است. این برند ۱۶۷ ساله هم اکنون با میلیون‌ها مصرف کننده در سراسر جهان و با بیش از ۱۵۰۰۰ خرده فروش قابل اعتماد در سراسر هند، محصولات و خدمات باکیفیتی را در سطوح جهانی ارائه می‌کند.

شرکت تولیدی Bausch and Lomb بوش اند لومب اولین شرکت تولید لنزهای داخل چشمی و سایر محصولات جراحی چشم راه اندازی شده در هند بوده که همچنان یکی از رهبران بازار عرضه لنز و از جمله معتبرترین برندهای جهانی لنزهای طبی است. محصولات عرضه شده از این شرکت برای کمک به بیماران چشمی طراحی شده تا سبک زندگی مدرن را با راحتی بیشتر و بینایی بهتری داشته باشند.

انواع لنز طبی تماسی بوش اند لومب Bausch and Lomb

در حال حاضر ۴ نوع مختلف لنز تماسی وجود دارد:

  • لنز تماسی Bausch and Lomb ultra برای بیماری نزدیک بینی و دوربینی
  • لنز تماسی Bausch and Lomb ultra آستیگماتیسم
  • لنزهای چند کانونی Bausch and Lomb برای بیماری پیرچشمی
  • لنزهای مولتی فوکال Bausch and Lomb برای آستیگماتیسم

فناوری به کار رفته moisture seal لنز بوش اند لومب

لنزهای تماسی بوش اند لومب با فناوری moisture seal مهندسی شده‌اند. این فناوری یک فرآیند پلیمریزاسیون اختصاصی است که منجر به این می‌شود که لنز تا حدود ۱۶ ساعت کامل ۹۵ درصد رطوبت را در خود حفظ کند.

لنزهای تماسی Bausch and Lomb چقدر عمر می‌کنند؟

لنزهای طبی تماسی Bausch and Lomb ultra برای استفاده روزانه یا طولانی مدت تا ۶ شب و ۷ روز و برنامه تعویض ماهانه لنز تایید شده‌اند. توجه داشته باشید که مانند هر لنز تماسی دیگر عارضه‌های غیر منتظره می‌توانند منجر به آسیب جدی چشم شوند از جمله از دست دادن بینایی که در نتیجه استفاده نادرست از لنزها رخ می‌دهد. خطر عوارض جانبی جدی زمانی بیشتر می‌شود که لنزها در طول شب استفاده شوند بنابراین ضروری است که بیمار را برای استفاده صحیح از لنزها و محصولات آرایشی و مراقبتی چشمی، نحوه استفاده از آن‌ها را نیز از متخصصین و مشاورین اپتومتریست حاضر در مراکز فروش بخواهند و دستورالعمل‌های پزشکی برچسب گذاری شده روی لنزهای طبی را رعایت کنند.

لنز طبی بوش اند لومب Bausch and Lomb

ویژگی‌های انواع پک‌های لنز Bausch and Lomb ultra

1- Bausch and Lomb ultra 6pk

آیا می‌دانستید خیره شدن به صفحه کوچک شگفت انگیزی که در جیبتان است باعث می‌شود کمتر پلک بزنید و کاهش میزان پلک زدن باعث خشکی چشم و سایر عوارض چشمی مانند تاری دید، خستگی، تورم چشمی، قرمزی و پرخونی رگ‌های چشمی و همچنین تاخیر در تمرکز بر روی اشیا می‌شود، اما نگران نباشید با ویژگی moisture seal لنزهای طبی بوش اند لومب اولترا و مزایای کلیدی زیر به کاهش بروز این علائم کمک می‌کنید:

ویژگی‌های لنز بوش اند لومب اولترا:

  • جهت کمک به خشکی چشم با ویژگی فناوری moisture seal لنز
  • حفظ رطوبت کامل چشم تا ۱۶ ساعت
  • ارائه یک دید شبانه عالی برای کاربران دستگاه‌های دیجیتال، موبایل و لپ تاپ

هر پک محصول شامل:

  • شش لنز در محلول سالین بافر
  • ۵۴٪ مواد سامفیلکون A
  • ۴۶٪ محتوای آب
2- لنز Biotrue one day بوش اند لومب

لنزهای تماسی Biotrue one day کاملاً از بیولوژی چشم الهام گرفته‌اند. این در حالی است که سایر لنزها با گذشت زمان در روز خشک می‌شوند اما لنزهای Biotrue one day رطوبت تولید شده طبیعی توسط چشم را حفظ می‌کنند. نتیجه این است که دید بهتر و راحتی بیشتری را تا زمان بیرون آوردن از چشم به شما ارائه می‌کنند.

هر پک لنز تماسی یکبار مصرف روزانه شامل:

  • ۳۰ تا ۹۰ لنز تماسی یکبار مصرف روزانه غوطه‌ور در ۹۰ درصد محلول سالین بافر بورات
  • ۲۲٪ سنوفیلکن A
  • ۷۸٪ محتوای آب
لنز طبی بوش اند لومب
3- Bausch and Lomb ultra آستیگماتیسم

آیا می‌دانستید ساعت‌ها نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی، تلویزیون و لپ تاپ می‌تواند به دلیل کاهش میزان پلک زدن، باعث خشکی شدید چشم شود؟ لنزهای تماسی بوش اند لومب اولترا برای آستیگماتیسم با در نظر گرفتن استفاده مداوم از دستگاه‌های دیجیتال و طبق فناوری moistureseal حفظ رطوبت بالای چشم طراحی شده‌اند و به فناوری optic align برای ارائه دید واضح‌تر، پایدارتر و راحت‌تر در تمام روز مجهز شده‌اند.

ویژگی هر پک محصول:

  • هر پک شامل ۶ لنز تماسی نرم یکبار مصرف ماهانه
  • غوطه‌ور در محلول سالین بافر
  • ۵۴٪ ماده سامفیلکون A
  • ۴۶٪ محتوای آب
4- لنز تماسی In fuse TM بوش اند لومب

با استفاده از فناوری انحصاری پیشرفته، لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه In Fuse daily یک لنز هیدروژن سیلیکون بوده که با مواد کالیفیلکون A (که نسل بعدی مواد سازنده لنز است) یک دید عالی و راحتی کامل در تمام روز را ارائه می‌کنند.

ویژگی کلاس 2 این محصول، مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش با بیش از ۵۰٪ محتوای آب است.

5- Baush and Lomb ultra برای پیرچشمی

لنزهای تماسی Bausch and Lomb ultra for presbyopia مزایای بزرگی را برای کسانی ارائه می‌کنند که متوجه تاری دید در حین مطالعه و مشکل در تمرکز بین فواصل می‌شوند.

راحتی بیشتر در تمام طول روز با ویژگی حفظ رطوبت بیشتر یا moisture seal است.

6- Optima FW softlens 38

طراحی فوق العاده نازک و با کارایی بالا را با لنزهای طبی Optima fw محصول شرکت بوش اند لومب تجربه کنید. این لنزها دید واضح، شفاف، راحتی و همچنین مقاومت در برابر جذب و رسوبات را ارائه می‌کنند این لنز طیف گسترده‌ای از نسخه‌های اصلاح بینایی را پردازش می‌کند.

هر پک محصول شامل:

  • ۶ عدد لنز تماسی نرم یکبار مصرف یک تا دو هفته‌ای
  • ۶ عدد عدسی رنگی غوطه‌ور در محلول نمکی با فر
  • ۶۲٪ ساخته شده از پلیمر اکو فیلکون D
  • ۳۸٪ آب
لنز طبی بوش اند لومب Bausch and Lomb
7- لنز طبی تماسی pure vision بوش اند لومب

لنزهای تماسی pure vision کنتراست خالص با اپتیک نوآورانه و با جزئیات بسیار دقیق را ارائه می‌دهند. این لنزها از مواد غنی و منحصر به فرد ساخته شده‌اند که فوق العاده سالم هستند، بنابراین چشمان شما می‌توانند به همان اندازه که تصور می‌کردید در تمام طول روز و شب احساس راحتی کنند. لنزهای تماسی pure vision دارای طراحی اپتیکال بهبود یافته برای تصحیح انحراف کروی چشم هستند. یک اتفاق طبیعی که در آن پرتوهای نور هنگام عبور از چشم در زوایای مختلفی شکسته می‌شوند. اگر انحراف کروی اصلاح نشود، می‌تواند کیفیت بصری کمتر از حد مطلوب را به همراه داشته باشد.
لنزهای pure vision به منظور رفع این اختلال ساخته شده‌اند که می‌توان با خیال راحت در ۲۴ ساعت شبانه روز و تا ۳۰ شب و روز از آن استفاده کرد.

هر پک لنز شامل:

  • ۱ جفت لنز طبی تماسی نرم یکبار مصرف ماهانه
  • ۶ عدسی غوطه ور در محلول نمکی با فر
  • ۶۴٪ پلیمر بالا فیلکن A
  • ۳۶٪ محتوای آب
8- Softlens Toric

لنزهای طبی و تماسی softlens Toric به طور ویژه برای بیماری آستیگماتیسم و جهت ایجاد دید پایدار طراحی شده‌اند. در این لنز از طریق طراحی Lo_torque ٱپتیک لنز، نور را بر روی یک نقطه واحد متمرکز می‌کند. این به شما دید واضح‌تری نسبت به لنزهای تماسی سنتی می‌دهد. لنزهای تماسی طبی، softlens Toric برای افرادی ایده‌آل است که در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی قرار دارند و به یک لنز 3 هفته‌ای راحت برای استفاده نیاز دارند.

هر پک لنز شامل:

  • لنزهای تماسی یکبار مصرف یک تا دو هفته‌ای تا سه هفته برای آستیگماتیسم
  • ۳۴% پلیمر آلفا فیلکون A
  • 64% محتوای آب

هم اکنون ایران لنز یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین مراکز تخصصی چشمی با سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در عرصه تامین و عرضه لنز طبی و زیبایی از معتبرترین تولیدکنندگان لنز، آماده خدمات رسانی به شما خریداران لنز در سراسر ایران است. شما می‌توانید بهترین لنز روزانه را از فروشگاه سایت ایران لنز با کمترین قیمت و با تضمین کیفیت کالا دریافت کنید و یا اگر سوالی در زمینه لنزهای طبی و زیبایی و انواع برندهای موجود در بازار ایران دارید با مشاورین و متخصصین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

منابع: bausch and lomb lenses، bausch and lomb

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *