مقالات آموزشی

 چرا باید لنزهای چشمی را فقط از مراکز معتبر تهیه کنیم؟

 چرا باید لنزهای چشمی را فقط از مراکز معتبر تهیه کنیم؟

امروزه لنزهای طبی طرفدار زیادی دارند و جایگزین خوبی برای عینک هستند. افراد به جای استفاده از عینک‌، که فضا یا بخشی از صورت را می‌پوشانند، از لنزهای طبی استقبال می‌کنند.  لنزها در تماس مستقیم با چشم قرار دارند هرگونه آسیب و تغییر در لنز می‌تواند موجب آسیب به چشم می‌گردد. از این رو پیشنهاد می‌شود که لنزهای چشمی را از مراکز معتبر تهیه کنید. مراکز معتبری مانند ایران لنز،  زمانی را جهت مشاوره تخصصی توسط کارشناسان پشتیبانی مجموعه اختصاص می‌دهند تا بتوانید با آگاهی بیشتر لنز را خریداری کنید.

مزایای خرید لنز از مراکز معتبر:

امروز انواع لنزهای تماسی طبی یا زیبایی در بازار وجود دارند. معمولاً مراکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی، قفسه‌ای را برای فروش لنز اختصاص می‌دهند. توجه داشته باشید که لنز وسیله بسیار حساسی است و حتماً باید از مراکز معتبر خریداری شود. هرگونه بی‌کیفیتی در پک لنز، عوارض جانبی خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. پس هرگز گول قیمت ارزان را نخورید. مراکز معتبری همچون ایران لنز به شما این اطمینان را می‌دهند که لنز از بالاترین درجه کیفیت برخوردار بوده و به صورت اورجینال در دسترس مشتری قرار می‌گیرد. این در حالی است که لنزهای فیک با قیمت کمتری در سایر فروشگاه‌ها فروخته می‌شود و هیچ ضمانت کیفی ندارد. به طور کل مزایای خرید لنز از مراکز معتبر به شرح زیر است:

  • مراکز معتبری که دارای مجوز نمایندگی فروش هستند، برای اطمینان مشتری از گارانتی تک لنگه برخوردارند.
  • ایران لنز ارسال فوری در شهر تهران و کرمانشاه را امکان پذیر ساخته است.
  • قبل از تجویز لنز طبی، معاینه چشم توسط اپتومتریست صورت می‌گیرد. یا اگر بصورت آنلاین خرید انجامی می دهید نسخه معاینه را حتما باید برای واحد پشتیبانی ارسال کنید.
  • مشاوره تخصصی توسط کارشناسان پشتیبانی سبب انتخاب و استفاده آگاهانه می‌شود.

شرایط خرید لنز از مراکز معتبر:

در تمامی بازارها اعم از بازار پزشکی و زیبایی تقلب‌های زیادی صورت می‌گیرد و محصولات فیک با عوارض جانبی جبران ناپذیر به راحتی بین مردم عرضه می‌شود. از آنجایی که چشم مهمترین و حساس‌ترین عضو بدن است، پیشنهاد می‌شود که مراقبت از آن را جدی بگیرید.

خرید لنز تماسی از مراکز معتبر اولین گام مراقبت از چشم است. مراکز معتبر جهت اطمینان خاطر مشتریان خدماتی را ارائه می‌کنند تا مخاطب به اصالت کالا پی ببرد و در استفاده از لنز دچار مشکل نشود. ایران لنز ثبت و ارسال سفارش در سراسر ایران را بر عهده دارد و متعهد می‌گردد که تمامی محصولات و لنزهای تماسی را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان برساند.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *