مقالات آموزشی

گارانتی 48 ساعته ایران‌ لنز

گارانتی 48 ساعته ایران لنز

قبل از اینکه گارانتی 48ساعته ایران لنز را خدمت شما توضیح دهیم ابتدا یک گارانتی دیگر هست که آن را برای شما شرح میدهیم که مربوط به مشکل ارسالی لنز می شود:

1-اگر لنزتان اشتباه ارسال شده باشد.

مثلا برند و رنگ آن همان رنگ نباشد که شما سفارش داده باشید بدون اینکه پلمپ را باز کنید.

2-لنز مشکل پاور داشته باشد.

مثلا شما نمره دار سفارش داده اید لنز بدون نمره برای شما ارسال شده باشد و یا نمره لنز با نمره ای که شما سفارش داده اید مغایرت داشته باشد(مشکل پاور داشته باشد).

3-نقص فنی ظاهری لنز

بدون اینکه لنز را باز کنید مثلا از زیر شیشه نگاه کنید و متوجه میشوید که لنز پاره است مثلا ضایعه ای که قابل مشاهده باشد داخل آن دیده بشود یا اینکه لنز تا به تا باشد مثلا یک لنز یک رنگ باشد و لنز دیگر رنگ دیگری داشته باشد و مورد دیگر اینکه:

4-تاریخ انقضا(اکسپایر) آن گذشته باشد.

در این صورت این موارد را وقتی که لنز را سفارش میدهید و تحویل می‌گیرید چک میکنید اگر مشکلی بود با ایران لنز مطرح میکنید و بدون اینکه لنز را از پلمپ دربیاورید آن را مطرح میکنید تا مرجوع شود که در این صورت هیچ دردسری نخواهد داشت.

یک گارانتی لنز دیگر هم هست که

مربوط به مشکل فنی لنز است مثلا شما لنز را باز کرده اید و داخل چشم خود قرار داده اید به هر دلیلی مشکلی داشتید حتما باید نسخه تایید داشته باشید یعنی باید با لنز معاینه شوید نزد چشم پزشک یا اپتومتریست تایید شود که لنز مشکل دارد یعنی بنویسد که لنز این مشکل را دارد و علائم آن شامل موارد زیر است:

1-تکان خوردن خیلی شدید لنز:

 طوری که اصلا داخل چشم ثابت قرار نگیرد البته از قبل باید اطمینان حاصل کنید که لنز را پشت و رو نگذاشته باشید.

مورد دیگر اینکه:

2-لنز چشم را بزند.

که در این صورت هم باید مطمئن شوید که چیزی به آن نچسبیده باشد و پشت و رو نباشد یا لنز دفرمه نشده باشد و یا پیکسل  هایش مشکلی نداشته باشد.

مشکل بعدی اینکه

3-لنز روی چشم شما کج بشیند.

این مشکلات را اگر مطرح کنید و نسخه تاییده را داشته باشید لنز شما قطعا گارانتی میشود و برایتان تعویض خواهد شد.

یک سری مسائل که شامل گارانتی لنز نمی شود و شما نباید در این موارد درخواست گارانتی داشته باشید را برای شما عزیزان  شرح خواهیم داد:

  1. مثلا لنز را تحویل میگیرید و آن را داخل چشم خود می‌گذارید از رنگی که سفارش داده اید پشیمان میشوید.
  2. یا مثلا میگویید که این لنز خیلی تیره است من تصور می کردم که روشن تر باشد یا بالعکس این لنز خیلی روشن است من تصور میکردم تیره تر باشد. و یا اینکه:
  3. لنز را بعد از مدتی پاره کنید بدلیل اینکه استفاده نادرستی داشته اید یا با ناخن خود یا با لای درب جالنزی یا هر دلیل دیگر پاره شود و یا اینکه:
  4. محلول های ممنوعه به لنز خود بزنید و لنز شما با آن محلول ها دچار مشکل شود لنز شما شامل گارانتی لنز نخواهد شد.

♥امیدواریم از گارانتی ایران لنز لذت برده باشید. پشتیبانی (پاسخگویی 9 صبح تا 8 شب) 09128894012

کاتالوگ آموزش استفاده از لنز

کاتالوگ آموزش استفاده از لنز صفحه 1

کاتالوگ آموزش استفاده از لنز صفحه 1

کاتالوگ آموزش استفاده از لنز صفحه 2

کاتالوگ آموزش استفاده از لنز صفحه 2

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *