مقالات آموزشی

همه چیز درباره استفاده از لنز در هوای بارانی

همه چیز درباره استفاده از لنز در هوای بارانی

اگر شما نیز به جای عینک از لنز طبی استفاده می کنید باید بدانید که در هوای بارانی و نم دار می توانید از لنز استفاده کنید اما با این حال، برخی اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید برای اطمینان از راحتی و سلامت چشم خود انجام دهید:

تماس آب با لنز: هنگام استفاده از لنزهای تماسی از شنا کردن یا فرو بردن سر خود در آب مانند استخرها، دریاچه ها یا جکوزی خودداری کنید. آب موجود در این محیط ها ممکن است حاوی میکروارگانیسم های مضری باشد که می توانند به لنزها بچسبند و به طور بالقوه باعث عفونت چشم شوند.

مالیدن چشم ها: سعی کنید هنگام استفاده از لنزهای تماسی، به خصوص در شرایط مرطوب یا بارانی، از مالیدن چشم ها خودداری کنید. مالیدن چشم‌ها با دست‌های خیس می‌تواند آلودگی‌هایی ایجاد کند و به طور بالقوه چشم‌های شما را تحریک کند.

قطره های چشمی: اگر در شرایط بارانی چشمان شما خشک یا تحریک می شود، قطره های لغزاننده مخصوص لنز را استفاده کنید. این قطره ها می توانند به کاهش خشکی و ناراحتی در هنگام استفاده از لنز کمک کنند.

–>لینک خرید قطره لغزاننده لنز

رعایت بهداشت مناسب: قبل از دست زدن به چشم یا دست زدن به لنزهای تماسی، مطمئن شوید که دستانتان تمیز و خشک هستند. اگر صورت و پلک های شما در باران خیس شدند از یک پارچه یا دستمال تمیز و خشک استفاده کنید.

در صورت لزوم لنزها را تعویض کنید: اگر احساس می کنید که لنزهای تماسی شما در معرض آب باران بیش از حد قرار گرفته اند یا به دلیل ورود آب باران به چشم دچار اشک ریزش و سوزش می شوید و مثل قبل با لنز راحت نیستید احتمالا لنز فاسد شده است، بهتر است آنها را تعویض کنید.

به یاد داشته باشید، در حالی که استفاده از لنزهای تماسی در باران به طور کلی بی خطر است، هنوز باید در مورد سایر فعالیت های آبی مانند استخر، سونا و جکوزی محتاط باشید. همیشه دستورالعمل های ارائه شده توسط اپتومتریست خود را برای لنزهای تماسی به یاد داشته باشید تا سلامت چشم را در حین استفاده از لنزهای تماسی حفظ کنید. اگر هر گونه ناراحتی مداوم یا سوزش چشم را تجربه کردید، لنزهای تماسی خود را تعویض کنید.

ایران لنز یکی از مراکز بزرگ فروش انواع لنز در ایران، با داشتن یک تیم مشاوره قوی و قیمت‌ مناسب، مقصد قابل اعتمادی برای تهیه انواع لنزهای تماسی، طبی، داخل چشمی اصلی و روش‌های مراقبتی چشمی از جمله تعویض انواع لنزهای چشمی و تشخیص انواع بیماری‌های چشم است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز به فروشگاه ایران لنز مراجعه کنید و بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید لنز رنگی را امتحان کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

منبع

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *