مقالات آموزشی

آشنایی با بهترین برند عینک آفتابی

بهترین برند عینک

آیا از به نمایش گذاشتن استایل شخصی خود و پیروی از مد (از کفش گرفته تا عینک) لذت می‌برید؟ اگر اینطور است، عینک‌های طراحی شده در کنار شما هستند! فکر نکنید که اصلاح بینایی تنها چیزی است که باید در انتخاب عینک به آن فکر کنید بلکه راحتی و مد نیز جزء مواردی هستند که باید آن‌ها را در نظر بگیرید و از آنجایی که برندها و سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، ما یک راهنمای کامل گردآوری کرده‌ایم که بهترین برند عینک را پوشش می‌دهد. امیدواریم که این مقاله جستجوی شما را برای قاب‌های عالی آسان‌تر کند!

بهترین برند عینک

شماره 1: عینک بربری / burberry

اگر به دنبال قاب‌هایی هستید که ظاهری قدیمی را با ظاهری مدرن ترکیب کنند، باربری برای شما مناسب است. این عینک یک برند لوکس و محبوب بریتانیایی است که به خاطر اشکال چشم نواز عینک همراه با طرح‌های کاربردی شناخته شده است.
عینک باربری در مدل‌های دایره‌ای، مربعی، چشم گربه‌ای و غیره موجود است. رنگ‌های مورد علاقه آن عبارتند از: مشکی، هاوانا و هاوانای تیره.

شماره 2: عینک دولچه و گابانا / Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana به عنوان یکی از برترین برندهای عینک‌های طراح از سال 1985 فعالیت خود را در زمینه تولید کالای لوکس، مد و اکسسوری‌های مختلف آغاز کرد. شما سبک‌های متمایز و طراحی‌های خاص D&G را در هر کجا تشخیص خواهید داد. مجموعه‌ طراحی‌های آن‌ها بازتابی از رسوم کشور ایتالیا است. کلکسیون­‌های فصلی آن‌ها، از سبک باروک تا پلاستیکی، از طبقه اشرافی تا کارگر، از استایل بی‌پروا تا بورژوایی، از تصاویر حیوانات تا لباس کاردینال تغییر می­‌کند.
به مشخصات دولچه و گابانا علاقه دارید؟ این برند سبک‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد، از جمله قاب‌های مربعی، قاب‌های چشم گربه‌ای و موارد دیگر.

بهترین برند عینک آفتابی

شماره 3: عینک گوچی / Gucci

گوچی یک برند لوکس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر عینک‌های آفتابی‌اش شناخته شده است. در این برند می‌توانید عینک‌هایی در اشکال مختلف با طرح‌های جسورانه پیدا کنید.
انتخاب عینک گوچی شامل قاب‌های چشم گربه‌ای و قاب‌های مستطیلی است. در اینجا انواع رنگ‌ها از جمله خاکستری، قرمز مرواریدی و نود را پیدا خواهید کرد.

شماره 4: عینک هریتیج / Heritage

برای کسانی که به دنبال قاب‌های ظریفی هستند که بتوانند در طول سال‌ها شیک بمانند، Heritage یک انتخاب عالی است. این برند نمادین و رده بالا برخی از فریم‌های برتر از جمله طرح‌های خیره‌کننده با روکش طلا را ارائه می‌دهد.
Heritage در قاب‌های مستطیلی شکل، قاب‌های دایره‌ای و هوانوردی عرضه می‌شود. خواه به طلایی هاوانا، خاکستری یا آبی سرمه‌ای علاقه‌مند باشید، یک جفت عینک عالی هریتیج در انتظار شماست.

شماره 5: عینک هوگو باس / Hugo Boss

برند هوگو بأس یک برند بزرگ و معتبر اروپایی است که در زمینه تولید اکسسوری مردانه و زنانه فعالیت دارد. از محصولات آن می‌توان به کفش، عینک آفتابی، عینک شب، پوشاک و عطر اشاره کرد. این یکی از بهترین مارک‌های عینک طراح است، زیرا به دلیل برجسته کردن سبک‌های کلاسیک مشهور است.
برخی از گزینه‌های آن عبارت است از هوانوردی، قاب‌های مستطیلی، قاب‌های بدون حاشیه و موارد دیگر. از بین رنگ‌های مختلف جفتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با استایل شما باشد.

بهترین برند عینک آفتابی

شماره 6: عینک کیت اسپید / Kate Spade

با استفاده از عینک کیت اسپید برای خاص بودن آماده شوید. کیت اسپید که به دلیل ویژگی‌های پیچیده و شکل‌های کلاسیک‌اش محبوبیت دارد، یک برند رده بالا است که به هر ظاهری زیبایی می‌بخشد.
کیت اسپید فریم‌های مستطیلی، عینک‌های گربه‌ای، عینک‌هایی با لبه‌های گرد و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. برخی از انتخاب‌های برتر رنگ عبارتند از: قهوه‌ای، مشکی طرح‌دار، فیروزه‌ای هاوانا و قرمز هاوانا.

شماره 7: عینک مارک جیکوبز / Marc Jacobs

جرات برجسته شدن دارید؟ مارک جیکوبز راهی برای انجام آن است. در هر جفت عینک، اصالتی وجود دارد که این برند را به یکی از بهترین و شیک‌ترین گزینه‌های موجود تبدیل می‌کند.
عینک آفتابی مارک جیکوبز محصول شرکت طراح مد اهل آمریکا آقای جیکوبز است.
عینک‌های Marc Jacobs منحصر به فرد و با بالاترین کیفیت ساخته شده‌اند و سبک و طراحی کاربردی خاصی را در خود گنجانده‌اند.

شماره 8: عینک اوکلی / Oakley

اگر ورزشکار هستید یا از گذراندن تعطیلات آخر هفته خود در مکان‌های ورزشی لذت می‌برید، فریم‌های Oakley برای شما عالی هستند. Oakley که به عنوان یکی از بادوام‌ترین مارک‌ها و جدیدترین سبک‌ها شناخته می‌شوند، برای تمام افراد عینک دارد.
عینک‌های اوکلی اشکال مختلفی دارند، از جمله مستطیل، مربع، دایره و غیره – با و بدون رینگ.
بعضی از آن‌ها شیشه‌هایی دارند که جلوی عرق کردن و آب را می‌گیرند در حالی که بقیه شیشه‌هایی دارند که تقریبا نشکن هستند.

بهترین برند عینک

شماره 9: عینک پرادا / Prada

آیا می‌خواهید ظاهر خود را به یاد ماندنی کنید؟ لوازم جانبی با عینک پرادا. سبک‌های جسورانه و جزئیات پیچیده تمام چیزی است که به آن نیاز دارید.
این برند هم برای مردان و هم برای زنان محصول تولید می‌کند. سبک‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند چشم گربه‌ای، پروانه‌ای، و قالب‌های بیضی شکل هستند.

شماره 10: عینک ری بن / Ray-Ban

اگر «برند» همان چیزی است که می‌خواهید، Ray-Ban می‌تواند به شما کمک کند تا به آن برسید. این عینک به لطف سبک‌های بی‌دردسر و قدیمی‌اش کاربردی هستند و در لیست 10 برند برتر عینک قرار می‌گیرد. این برند کار خود را با پوشش‌هایی برای چشم شروع کرد که به خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا کمک می‌کرد تابش نور خورشید را از چشم‌هایشان دور نگه دارند. Ray-Ban همه مدل‌ها را از فریم‌های مستطیلی، هوانوردی و عینک‌های گرد گرفته تا عینک‌های بدون لبه و نیمه بدون لبه ارائه می‌دهد.

بهترین برند عینک

چه برندی بهترین عینک را دارد؟

تمام برندهای عینک طراح، فریم عینک لوکس تولید می‌کنند. این یعنی پرادا، دولچه و گابانا، گوچی، مارک جاکوبز، اوکلی، ری بن و بسیاری موارد دیگر، مانند آنچه در بالا ذکر کردیم.

بهترین راه برای انتخاب قاب‌های طراح این است که جفتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و فرم صورت شما مطابقت داشته و با زیبایی‌شناسی شما هماهنگ باشد.

آیا قاب‌های طراح ارزشش را دارند؟

اگر می‌خواهید عینک باکیفیتی داشته باشید که یکپارچگی خود را در طول سال‌ها حفظ کند، فریم‌های طراح انتخاب خوبی هستند. بیشتر عینک‌های طراح دارای گارانتی هستند، به این معنی که در صورت وجود مشکل می‌توانید فریم‌های خود را تعویض کنید.

همچنین، اگر عینکی می‌خواهید که ظاهری خاص داشته باشد، فریم‌های طراح می‌توانند در این مورد کمک کنند. فریم‌های طراح نیز با انواع مختلف لنزها ارائه می‌شوند، بنابراین چه بخواهید فریم‌های شیکی سفارش دهید که نور را از چشمان شما دور کند یا از چشمان شما در برابر نور آبی محافظت کند، آنها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خلاصه: برندهای برتر عینک

بهترین برند عینک طراح دو چیز مشترک دارد: فریم‌های باکیفیت و جزئیات دقیق که هر جفت را خاص می‌کند. اگر در جستجوی عینک‌های جدید هستید، به یاد داشته باشید که هر فریمی می‌تواند برای شما کار کند، اما عینک‌های طراح می‌توانند به شما کمک کنند تا هرجا که می‌روید، بهترین تاثیر را داشته باشید.

منبع: What Are the Best Designer Eyewear Brands?

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *