مقالات آموزشی

ویژگی‌های کاربردی لنز طبی اکسل x-cel

لنز طبی اکسل x-cel

لنز طبی تماسی اکسل x-cel تقریباً برای هر نوع نسخه‌ای در دسترس است، اگر به شما گفته شده است که نمی‌توانید به دلایلی از لنز استفاده کنید‌، لطفاً دوباره در این مورد از پزشک اپتومتریست خود سوال بپرسید.

لنزهای طبی X-cel جدیدترین لنزهای نازک و مرطوب چشمی هستند. اپتومتریست‌های معتبر در شرکت x-cel می‌توانند لنزی را تولید و توصیه کنند که برای هر نسخه چشمی مناسب است.

با وجود صدها لنز موجود تولید شده در این شرکت، ما و متخصصین آموزش دیده و مجرب ما لنزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دید شفاف‌تر، راحت‌تر و سالم‌تر چشم مناسب باشد.

لنزهای گازی GP برند X-cel

نزدیک بینی شایع‌ترین عیب انکساری در سراسر جهان است و تخمین زده شده است که تا سال ۲۰۵۰ حدود ۵۰ درصد از جمعیت کل جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

سطوح بالاتر نزدیک بینی با عوارض تهدید کننده بینایی مانند جدا شدن شبکه، دژنراسیون ماکولا، آب مروارید و گلوکوم همراه است، که البته اگر به لنز تخصصی گازی GP x-cel که از جمله لنزهای تخصصی و طبیعی هستند اعتماد کنید کمتر دچار عوارض تهدید کننده ذکر شده خواهید شد.
لنز طبی اکسل x-cel

راه حل مدیریت نزدیک بینی با لنز طبی X-cel

لنزهای مدل Remlens از گروه تولید لنزهای طبی X-cel speciality contact نزدیک به دو دهه است که متعهد به مدیریت نزدیک بینی شده است.

X-cel بامعرفی Rem-lens گامی رو به جلو در درمان و مدیریت نزدیک بینی برداشته است. با لنزهای Remlens گروه تولیدی X-cel می‌توانید انتظار داشته باشید که:

  • تا ۸۹ ٪ میزان تناسب و موفقیت در درمان حاصل شود‌.
  • طراحی لنز ساده و به صورت سفارشی صورت گیرد.
  • پارامترهای قابل تنظیم دارد.
  • قیمت رقابتی و کاملا به صرفه دارد.
  • بدون دردسر نصب و قابل استفاده آسان است.
  • در طراحی از مشاوره کارشناسان خبره در حوزه اپتومتری کمک گرفته است.

X-cel لنزی طبیعی و کاملاً تخصصی از سری لنزهای گازی Gp بوده که نیاز حیاتی متخصصین چشمی برای داشتن یک انتخاب در مورد تجویز لنز در درمان نزدیک بینی را برطرف می‌سازد. همچنین تنها لنزی است که بدون توجه به نیاز سنی گروه بیماران در تمامی سنین قابل استفاده است.

لنزهای تولیدی با نام Remains با ویژگی منحصر به فرد Dynamic Edge profile دارای ۴منحنی و هندسه معکوس با نمای راحتی پیشرفته، انقلابی در حوزه لنزهای طبی تماسی ارائه می‌دهد و دیدی فوق العاده شفاف می‌سازد.

Remlens از گروه تولیدی X-cel یک روش ارزیابی و محاسبه‌ای آنلاین لنز به صرفه با نام ماشین حساب طراحی آنلاین ارائه می‌کند که امکان ارزیابی فوری فلورسین را فراهم می‌سازد و نیاز به استفاده از لنز در محیط بسته چشمی برای ارزیابی نهایی تناسب در چشم را از بین می‌برد.

لنز طبی اکسل x-cel

لنز مدل Flex lens ARC

طراحی لنز سفارشی نرم برای قرنیه‌های نامنظم Flexlens ARC(Alypical Refractive correction)
یک طراحی لنز نرم سفارشی است و برای آن تولید شده که کاملاً مانند لنز توریک تماسی معمولی متناسب‌سازی شود.

این لنز برای تصحیح بینایی در شرایط مختلف چشمی از جمله: قوز قرنیه، دژنراسیون ماکولا، پیوند قرنیه، جراحی پس از انکسار قرنیه و یا هر شرایط نامنظمی قرنیه استفاده می‌شود.

ویژگی‌های کاربردی لنز طبی اکسل x-cel

این لنز از سری لنزهای تماسی معمولی است و برای افرادی خوب است که مشکل خشکی چشم ندارند، ولی چنانچه لنز مصرفی شما رطوبت خود را از دست بدهد غیر قابل استفاده و دردآور می‌شود و ویژگی خاصی دارد که در برابر آلودگی و میکروب مقاومت بالایی دارد. برای کسانی که نیاز دارند در تمام طول روز چشمان مرطوب داشته باشند ما لنز X-cel را پیشنهاد می‌کنیم.

هر فردی که زمان زیادی را صرف دیدن ابزارهای دیجیتال از جمله: کامپیوتر، تلویزیون، موبایل و… می‌کند در معرض ابتلا به خشکی چشم قرار دارد. در برخی مواقع استفاده از لنزهای تماسی این خشکی را تشدید می‌کنند اما لنزهای Flexlens از برند معروف X-cel جهت جلوگیری از ابتلا به خشکی چشم و سالم نگه داشتن چشم تولید شده‌اند.

این لنزها از مواد متافیلکون A تولید شده‌اند که یک ماده کاملاً سازگار با محیط زیست است و با هماهنگی کامل با چشم کار می‌کنند و تا حدود بسیار زیادی در حفظ رطوبت چشم‌ها کمک می‌کنند.

قابلیت تنفس بالا یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع لنز است، همچنین وضوح و تناسب دید، راحتی و استحکام بالا از جمله سایر ویژگی‌های flexlens است.

مشخصات فنی لنز طبی اکسل x-cel

  • نام محصول: flexlens
  • برند: X-cel
  • کشور سازنده: آمریکا
  • دوره مصرف: سالانه
  • نوع لنز: طبی
  • فناوری ساخت: سیلیکون هیدروژل
  • درصد آبرسانی: ۵۵٪
  • قطر لنز: ۱۴.۲
  • نمره لنز: ۲۵.۰۰- تا۱۵.۰۰+

ایران لنز یکی از مراکز بزرگ فروش انواع لنز در ایران، با داشتن یک تیم مشاوره قوی و قیمت‌های واقعا مناسب، مقصد قابل اعتمادی برای تهیه انواع لنزهای تماسی، طبی، داخل چشمی اصلی و روش‌های مراقبتی چشمی از جمله تعویض انواع لنزهای چشمی و تشخیص انواع بیماری‌های چشم است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید لنز رنگی را امتحان کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *