مقالات آموزشی

معرفی بهترین لنز رنگی در سال 2022

بهترین لنز رنگی

لنزهای تماسی رنگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رنگ طبیعی چشم را به طور نامحسوس بهبود بخشيده یا به طور کامل تغییر می‌دهند. آنها به شما این امکان را می‌دهند که اگر به دنبال یک ظاهر جدید و چشمگیر هستید، ظاهر خود را ارتقاء دهید یا ظاهر دیگری را امتحان کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین لنز رنگی در سال 2022 را معرفی کنیم با ما همراه باشید:

لنزهای رنگی زیادی در بازار موجود است، اما ما تنها چهار لنز رنگی پرفروش در سال‌های 2021 و 2022 (تاکنون) را در ایران لنز فهرست کرده‌ایم. اگر اطلاعاتی در مورد لنزهای رنگی و ویژگی‌ها یا مزایای آنها نمی‌دانید، این فهرست مانند هر مکان دیگری برای شروع خوب است. در مقایسه با رتبه‌بندی سال قبل، هیچ تغییر عمده‌ای در رتبه‌بندی امسال صورت نگرفته است و AIR OPTIX COLORS همچنان از نظر محبوبیت در رتبه اول قرار دارد.

توجه داشته باشید که ما مقادیر قابلیت انتقال اکسیژن (به Dk/t) را برای هر مارک لنز مورد بررسی قرار داده و به لیست اضافه کرده‌ایم. به طور کلی، هر چه مقدار اکسیژن یک لنز تماسی بالاتر باشد، بهتر است اما همیشه اینطور نیست زیرا شرایط هر فرد متفاوت است. فقط ECP شما می‌تواند بهترین لنز تماسی رنگی را بر اساس سایر فاکتورهای کلیدی، از جمله محتوای آب، مواد لنز و برند تعیین کند.

بهترین لنز رنگی

لنز رنگی ایراپتیکس (airoptix)

لنز طبی رنگی ایراپتیکس (airoptix) محصول شرکت سیباویژن آمریکا Cibavion است و برترین مارک لنز طبی رنگی در اکسیژن رسانی به چشم محسوب می‌شود. این لنز از فناوری سیلیکون هایدروژل بهره برده که باعث آبرسانی بالای این محصول شده است. این لنزها رنگی و طبی رنگی هستند که برای افزایش زیبایی طبیعی چشمان شما طراحی شده‌اند و در عین حال چشمانتان در تمام طول روز احساس راحتی خواهد داشت. این لنز رنگی از خشکی چشم جلوگیری می‌کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که مستعد خشکی چشم هستند یا مدت زمان طولانی مطالعه و یا با مانیتور کار می‌کنند.

لنز طبی رنگی ایراپتیکس در 9 رنگ قابل توجه عرضه می‌شود: آبی، آبی درخشان، طوسی، سبز جواهر، سبز، خاکستری، فندقی، عسلی و قهوه‌ای.

مواد
لوترافیلکن ب (67٪ پلیمر)

سازنده
الکون

محتوای آب
33 درصد

قابلیت انتقال اکسیژن
138 Dk/t

امکانات
فناوری رنگ 3 در 1
فناوری SmartShield®
موجود در 9 رنگ خیره کننده
تجویز با یا بدون اصلاح بینایی
قرار گرفتن راحت و بدون دردسر روی چشم
قابلیت تنفس بالا

لنز در هر جعبه
6 لنز در هر جعبه

لنز رنگی ایراپتیکس

لنز رنگی ایراپتیکس بهترین مارک لنز طبی رنگی در اکسیژن رسانی به چشم محسوب می‌شود.

لنز رنگی Expressions

لنز رنگی Expressions لنزهای تماسی یکبار مصرف ماهانه هستند که باعث می‌شوند چشمان شما احساس خوبی داشته باشند. این لنزها توسط CooperVision تولید شده است که یک نام قابل اعتماد در صنعت مراقبت از چشم است. لنز رنگی Expressions از فناوری رنگ آمیزی پیشرفته استفاده می‌کند تا چشمان شما را بسیار واقعی و جذاب نشان دهند.

این لنزها در هشت رنگ جذاب ارائه می‌شوند: یاقوت زرد، قهوه‌ای، سبز، فندقی، آبی فیروزه‌ای، آبی، خاکستری و یشمی.

مواد
متافیلکن آ (45 درصد پلیمر)

سازنده
CooperVision

محتوای آب
55 درصد

قابلیت انتقال اکسیژن
21 Dk/t

امکانات
تکنولوژی پیشرفته رنگ آمیزی
موجود در 8 رنگ پر جنب و جوش
تجویز با یا بدون اصلاح بینایی
قرار گرفتن راحت و بدون دردسر روی چشم
قابلیت تنفس بالا

لنز در هر جعبه
6 لنز در هر جعبه

لنز رنگی Expressions

لنز رنگی Expressions از فناوری رنگ آمیزی پیشرفته استفاده می‌کند.

لنز رنگی فصلی فرشلوک Freshlook ColorBlends

لنز فرش‌لوک محصول کمپانی آمریکایی «سیباویژن» است و یکی از محبوب‌ترین لنزهای رنگی در ایران محسوب می‌شود. این لنز اولین لنز رنگی است که سه رنگ را در یک لنز ترکیب می‌کند تا ظاهری ظریف و طبیعی داشته باشد. آنها در 12 رنگ منحصر به فرد موجود هستند: خاکستری، خاکستری استرلینگ، آبی، آبی درخشان، سبز، سبز سنگ‌های قیمتی، فندقی خالص، عسلی، قهوه‌ای، یاقوت کبود، ارغوانی و فیروزه‌ای.

این لنزها، لنزهای تماسی دو هفته‌ای هستند که باید هر هفته یکبار تعویض شوند همچنين باید هر شب برداشته و تمیز شوند.

مواد
فمفیلکون آ (45% پلیمر)

سازنده
الکون

محتوای آب
55 درصد

قابلیت انتقال اکسیژن
20 Dk/t

امکانات
فناوری رنگ 3 در 1
موجود در 12 رنگ زیبا
تجویز با یا بدون اصلاح بینایی
قرار گرفتن راحت و بدون دردسر روی چشم
قابلیت تنفس بالا

لنز در هر جعبه
2 لنز در هر جعبه

لنز رنگی فصلی فرشلوک

لنز فرش‌لوک محصول کمپانی آمریکایی «سیباویژن» است و یکی از محبوب‌ترین لنزهای رنگی در ایران محسوب می‌شود.

لنز رنگی FreshLook

رنگ‌های FreshLook به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم‌های شما را بدون تغییر کاملاً طبیعی و درخشان‌تر نشان دهند. می‌توانید از بین چهار رنگ ظریف و در عین حال خیره‌کننده انتخاب کنید تا ظاهر روزمره خود را ارتقا دهید: بنفش، سبز، آبی و فندقی.

مواد
فمفیلکون آ (45% پلیمر)

سازنده
الکون

محتوای آب
55 درصد

قابلیت انتقال اکسیژن
20 Dk/t

امکانات
الگوی عنبیه 3 در 1
موجود در 4 رنگ چشمگیر
تجویز با یا بدون اصلاح بینایی
قرار گرفتن راحت و بدون دردسر روی چشم
قابلیت تنفس بالا

لنز در هر جعبه
6 لنز در هر جعبه

لنز رنگی FreshLook

رنگ‌های FreshLook به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم‌های شما را بدون تغییر کاملاً طبیعی و درخشان‌تر نشان دهند.

آیا پوشیدن لنزهای رنگی ایمن است؟

بله، پوشیدن لنزهای رنگی تایید شده توسط FDA کاملاً بی‌خطر است. لنزهای رنگی به اندازه لنزهای معمولی ایمن هستند، به شرطی که به درستی تمیز و نگهداری شوند. البته باید لنزها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

چه مدتی می‌توانم از لنزهای طبی رنگی استفاده کنم؟

مدت زمانی که می‌توانید لنزهای رنگی بپوشید بر اساس برند متفاوت است. برخی از لنزهای رنگی را فقط می‌توان برای یک روز استفاده کرد در حالی که برخی دیگر را می‌توانید تا یکسال هم استفاده کنید.

قیمت لنزهای رنگی چقدر است؟

اکثر لنزهای رنگی دارای قیمت فروش متفاوتی هستند که هر جعبه برای شما سه ماه دوام می‌آورد. در ایران لنز می‌توانید لنزهای رنگی را با قیمت‌های بسیار پایین‌تری دریافت کنید. توجه داشته باشید که مالیات‌ها و هزینه‌ها بر اساس فروشنده متفاوت است و می‌تواند در طول زمان تغییر کند.

آیا می‌توانم بعد از لیزیک از لنزهای رنگی استفاده کنم؟

پس از لیزیک تنها در صورتی می‌توانید از لنزهای تماسی رنگی استفاده کنید که چشمان شما به طور کامل بهبود یافته باشد. اکثر جراحان لیزیک توصیه می‌کنند قبل از استفاده از لنز، دو تا شش ماه پس از لیزیک صبر کنید. برای راهنمایی بیشتر با جراح ECP یا LASIK خود مشورت کنید.

بهترین لنز رنگی

لنزهای تماسی رنگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رنگ طبیعی چشم را به طور نامحسوس بهبود بخشند.

آیا لنزهای رنگی توریک (آستیگاتیسم) هم وجود دارند؟

بله. چند برند محدود، برای افراد آستیگمات هم لنزهای رنگی تولید می‌کنند. با این حال باید طبق نظر چشم پزشک خود عمل کنید.

آیا می‌توانم هر روز از لنزهای تماسی رنگی استفاده کنم؟

بله، اگر لنزهای مورد استفاده شما به درستی تجویز شده‌اند و دستورالعمل استفاده از آن را به شدت رعایت می‌کنید، می توانید هر روز از لنزهای تماسی رنگی استفاده کنید. با این حال، بهتر است برای جریان بهتر اکسیژن، هر چند روز یک بار به چشمان خود استراحت دهید.

از کجا می‌توانم لنزهای رنگی دریافت کنم؟

شما می‌توانید برای خرید آنلاین به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بر اساس توضیحاتی که در این مقاله اشاره کردیم بهترین و مناسب‌ترین لنز را انتخاب کنید.

بسته بندی
لنزهای تماسی رنگی انواع مختلفی دارند. مواردی وجود دارند که فقط رنگ چشم شما را به طور نامحسوس افزایش می‌دهند و برخی دیگر رنگ چشم‌ها را به طور کامل تغییر می‌دهند. رنگ‌های FreshLook متعلق به گروه اول هستند، در حالی که Expressions Colors، FreshLook COLORBLENDS و AIR OPTIX COLORS متعلق به گروه دوم هستند.

اگر برای اولین بار می‌خواهید لنز رنگی را امتحان کنید، از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید. دقت داشته باشید که فقط از لنزهای رنگی مورد تایید FDA استفاده کنید و مطمئن باشید که تمام لنزهای رنگی ذکر شده در بالا مورد تایید FDA هستند.

منبع: best selling colored contact

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *