مقالات آموزشی

محلول تمیز کننده لنز اپتی فری opti-free

محلول تمیز کننده لنز اپتی فری

محلول تمیز کننده لنز تماسی opti-free اپتی فری محلول چند منظوره منحصر به فردی برای نیازهای مراقبتی از لنز ارائه می‌دهد. محلول‌های پاک کننده opti-free همانگونه که از نام محصول پیدا است برای رسوب زدایی، میکروب کشی و پاکسازی کامل سطح لنز از هرگونه ناپاکی، گرد و غبار و رسوبات ریز مناسب‌سازی شده‌اند.

محلول opti-free با لنزهای تماسی هیدروژل و سیلیکون هایدروژل سازگار هستند. یکی از محلول‌های لنز معروف و بسیار کاربردی opti-free، محصول برجسته شرکت Alcon& cibavision بوده که برای مراقبت از چشم، شست و شو، تمیز کردن، ضدعفونی کردن، نگهداری و بازسازی لنزهای تماسی ماهانه یا دو هفته‌ای مناسب هستند.

کدام محلول لنز تماسی اپتی فری opti-free مناسب‌تر است؟

محلول لنز opti-free Express با فرمول ملایم خود برای چشم‌های حساس یک انتخاب عالی است که تمیز کردن عمیق را با به خطر انداختن چشم ممکن نمی‌کند. در عوض این محلول یک ضدعفونی عالی و اصولی را تضمین می‌کند، زیرا اثر آن در برابر میکروب‌ها و قارچ ها ثابت شده است. این محلول حاوی یک عامل مرطوب کننده برای حفظ تازگی و رطوبت لنزهای تماسی در طول روز است. همچنین از نظر پولی ارزش بالاتر و بهتری با خرید بسته دوقلو و به صرفه آن عاید شما می‌شود.

محلول تمیز کننده لنز اپتی فری opti-free Replenish

این محلول لنز تماسی با بهره‌گیری از سیستم ضد عفونی ترکیبی دوگانه موثر TearGylde و همچنین استفاده از سیستم بازسازی، پوشیدن لنزهای تماسی را راحت‌تر و سالم‌تر می‌کند. این فرمول به گونه‌ای طراحی شده است که با لایه اشک‌آور کار می‌کند و رطوبت را از پارگی‌های طبیعی روی چشم به سطح لنز می‌رساند. بنابراین، می‌توانید از ماندگاری رطوبت سطح لنز تا همیشه مطمئن باشید.

هنگام خرید می‌توانید با تهیه بسته مسافرتی opti-free Replenish که یک بسته دوقلوی مسافرتی است تا حدود بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

محلول تمیز کننده لنز اپتی فری

محلول تمیز کننده لنز اپتی فری opti-free pure moist

Opti-free pure moist که برای سبک زندگی مدرن و پرمشغله امروزی ایده‌آل است راحتی و آرامش فوق العاده‌ای را از صبح تا شب ارائه می‌کند. طراحی Hydraglyde moisture matrix که با فناوری pure moist کار می‌کند باعث شده است تا ۱۶ ساعت کامل از لنزهای تماسی خود استفاده کنید.

این محلول با احاطه لنزهای تماسی در یک بالشتک مخصوص از رطوبت کار می‌کند. این لایه مانعی برای کاهش رسوبات در استفاده طولانی مدت لنز ایجاد می‌کند‌. می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از بسته دوقلو یا بسته مسافرتی آن استفاده کنید.

محلول تمیز کننده opti-free pure moist یک محلول چند منظوره ضد عفونی کننده Moisture matrix با فناوری Hydraglyde بوده که علاوه بر اینکه سطح لنز را تمیز می‌کند، دوباره آن را حالت می‌دهد، شستشو و ضدعفونی می‌کند و لیپیدها و پروتئین‌ها را از سطح لنز حذف می‌کند.

همچنین محلول تمیز کننده opti-free pure moist برای لنزهای تماسی۳-۱ هیدروژل سیلیکون مناسب سازی و بهینه شده است.

چه کسانی باید از محلول اپتی فری opti-free pure moist استفاده کنند؟

این محلول برای بیمارانی قابل استفاده است که:

  • از لنزهای تماسی قابل استفاده مجدد استفاده می‌کنند و می‌خواهند ۱۶ ساعت تمام لنزها را بر روی چشم داشته باشند.
  • به دنبال محلولی هستند که تاریخ دور انداختن آن به میزان قابل توجهی بیشتر از سایر محصولات مراقبتی لنز باشد.
  • به دنبال محلول لنز تماسی هستند که ضدعفونی کنندگی بالا تحت لیسانس ISO داشته باشد.

برای این محلول تمیز کننده لنز همچنین ۲ ویژگی برتر زیر عنوان شده است:

  • یک ضدعفونی‌کننده برجسته است.
  • رسوبات لیپیدی را کاهش می‌دهد و پروتئین را به نسبت ۱-۲-۸ حذف می‌کند و خاصیت ضد عفونی و تمیزی استثنایی دارد.

راحتی فوق العاده
در مقایسه با محلول معمولی، حس راحتی فوق‌العاده‌ای را با کاهش خشکی سطح چشم تا پایان روز فراهم می‌کند.

محلول لنز تماسی اپتی فری opti-free

مقایسه چند محلول تمیز کننده معروف Biotrue در مقابل opti-free

در مقایسه با Biotrue، محلول تمیز کننده opti-free pure moist لنزهای تماسی، ۳ محلول مختلف برای ارائه یک تمیزکنندگی خاص ارائه می‌کند که شما برای استفاده طولانی مدت ۱۶ ساعته از لنز تماسی خود نیاز دارید. اما محلول پاک کننده Biotrue استفاده راحت‌تر ۲۰ ساعته از لنزهای تماسی را ارائه می‌دهد.

محلول پاک کننده Opti-free در مقابل Comfi

محلول پاک کننده Comfi all in one همانگونه که نام آن کاملاً مشهود است، برای پاسخ‌گویی کامل و یک جانبه متناسب با نیازهای سبک زندگی روزانه شما در دسترس قرار گرفته است. همچنین محلول مقرون به صرفه‌تری است بدون آنکه کیفیت ممتاز یا راحتی کامل را به خطر بیاندازد.

محلول تمیز کننده Opti-free Replenish از برند Alcon

یک محلول لنز تماسی چند منظوره ۳۰۰ میلی‌لیتری است که لنزهای تماسی نرم را تمیز، ضدعفونی و مرطوب می‌کند. با شل کردن و از بین بردن انباشته‌های پروتئینی و سایر رسوبات و زباله‌ها از سطح لنز، تمیز کنندگی کامل و ۱۰۰ درصدی را ارائه می‌کند. همچنین در طول روز به ضدعفونی و نگهداری لنزها ادامه می‌دهد ومیکروارگانیسم‌های مضر (میکروب) را از روی سطح لنز از بین می‌برد.

علاوه بر این دارای سیستم Tear Glyde است که هر روز سطح لنز را با جذب یک سیستم مرطوب کننده اختصاصی به سطح بازسازی می‌کند و اجازه می‌دهد لایه نازکی از رطوبت، از پارگی‌های طبیعی سطح چشم روی سطح لنز باقی بماند.

این ویژگی باعث می‌شود تا یک محافظ دائمی از رطوبت بین لنز و چشم ایجاد شود و با مرطوب نگه داشتن لنز، راحتی را در تمام طول روز فراهم کند‌. همچنین به حفظ ظاهر سفیدی چشم (عاری از قرمزی) در بسیاری از بیماران کمک می‌کند‌ و احساس راحتی را برای استفاده کنندگان افزایش می‌دهد.

محلول لنز تماسی اپتی فری opti-free

مزیت‌های محلول تمیز کننده لنز اپتی فری opti-free Replenish

  • با خاصیت ضد عفونی کننده دوگانه بسیار موثر، میکروب‌های عامل عفونت چشم را از بین می‌برد.
  • با از بین بردن پروتئین‌های انباشته شده و زباله‌ها، لنز را کاملاً تمیز می‌کند.
  • با ویژگی tearglyde رطوبت اشک طبیعی، لنز را در طول روز آبرسانی می‌کند.
  • مورد تایید برای استفاده در تمامی لنزهای تماسی نرم است.

پاسخ چند پرسش درباره محلول تمیز کننده لنز اپتی فری opti-free

اگر محلول ضدعفونی کننده opti-free من تمام شد آیا می‌توانم از محلول آب و نمک برای تمیز کردن لنز استفاده کنم؟
خیر، محلول نمک تنها برای شست‌وشوی لنزهای تماسی است و نه تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن. همچنین هرگز وسوسه نشوید از آب لوله کشی یا هر ماده غیر استاندارد دیگری برای تمیز کردن لنزهای خود استفاده کنید، زیرا آب لوله کشی می‌تواند حاوی باکتری و میکروب‌های مضر برای چشم‌ها باشد. توصیه ما برای نگهداری موقت و تمیزکاری لنز استفاده از ماده سالین است. اما آن‌ها را در اسرع وقت در محلول opti-free قرار دهید و تمیز و ضدعفونی کنید تا از خطر عفونت جلوگیری شود.

آیا می‌توانم محلول لنز تماسی خود را مجددا استفاده کنم؟
استفاده مجدد از محلول هرگز توصیه نمی‌شود، زیرا قدرت پاک کنندگی و ضدعفونی کنندگی آن را کاهش می‌دهد. محلول استفاده شده نه تنها کثیف است بلکه ممکن است حاوی باکتری‌های مضر باشد و عفونت چشمی ایجاد کند.
همیشه پس از گذاشتن لنز در چشم خود محلول را از قاب لنز خود بیرون بیاورید و محفظه لنز را با دستمال تمیز کنید و بگذارید خشک شود.

آیا محلول تمیز کننده لنز opti-free با لنزهای سخت RGP سازگار است؟
خیر، محلول‌های هیدروفیل فرمول شده opti-free تنها برای لنزهای نرم فرموله شده است.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز و انواع محلول لنز به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بر اساس توضیحات ارائه شده بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید محلول لنز خریداری کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید خود مشاوره بگیرید.

منابع: opti-free، Alcon’s Opti-free و contact lens solution

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *