مقالات آموزشی

آشنایی با بهترین برند لنز کره ای

بهترین برند لنز کره ای

چشم‌ها دریچه روح هستند. چشم‌های یک فرد می‌توانند بر میزان تاثیر او روی افراد دیگر تغییر شگرفی ایجاد کند. در این مقاله با ۱۰ برند لنز کره ای آشنا خواهید شد که نه تنها چشمان شما را زیباتر می‌کند بلکه برای جیب شما نیز مقرون به صرفه هستند. این لنزها در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند و توانایی بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها را هم دارند.

کره مهد زیبایی در جهان

کشور کره را مبدا محصولات زیبایی در جهان می‌دانند و لنزهای کره‌ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از افراد مشهور در کره از لنزهای دایره‌ای استفاده می‌کنند بنابراین، اگر می‌خواهید از یک لنز بر روی چشمان خود استفاده کنید، بگذارید چشم‌هابتان با لنزهای رنگی کره ای شکوفا شوند. این لنزها دید شما را به روی زندگی زیباتر می‌کنند و شور و اشتیاق زیادی برای ادامه زندگی در شما ایجاد خواهد کرد.

شرکت K-pop روندی را ایجاد کرد که امروزه اکثر جوانان کره‌ای دائما از لنزهای آن‌ها استفاده می‌کنند. عدسی دایره‌ای این لنزها نه تنها باعث درشت‌تر شدن چشم‌ها می‌شود بلکه چشم‌ها را درخشان‌تر و زیباتر می‌کند و به همین دلیل است که تولیدکنندگان مختلفی پس از این در کره متولد شدند تا با آن رقابت کنند.

لنز کره ای دایره‌ای یکی از ترندهای زیبایی در این کشور است. لنزهای دایره‌ای معمولاً در طرح‌ها، رنگ‌ها، قطرها و برای رفع عیوب انکساری مختلفی تولید می‌شوند تا با نیازها و ترجیحات هر فرد مطابقت لازم را داشته باشند.

بهترین برند لنز کره ای

محبوب‌ترین برند لنز کره ای

1- O-lens

اولین شرکت تولید لنز در لیست برندهای محبوب در کره o-lens است. این برند همچنین یکی از برندهای پیشرو در زمینه لنزهای تماسی با سابقه جهانی است که نزدیک به ۲۰ سال تجربه و تخصص خود را در زمینه لنزهای دایره‌ای از طریق محصولات متنوع با طراحی ظریف، به مخاطبان خود ارائه داده است. در حال حاضر شرکت مشهور k-pop که یک تیم تخصصی دخترانه بوده، نماینده این برند معتبر است و گروه حرفه‌ای Black pink ازاین شرکت، نمایش دهنده زیبایی و ظرافت زنانه با معرفی لنزهای برند o-lens در دنیای مدرن است. هم اکنون می‌توانید ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین لنزهای این برند را برای انتخاب یک جفت لنز تماسی با کیفیت در نظر بگیرید، که کاملاً با نیازهای زیبایی و پزشکی شما متناسب است.

2- لنز Ann365

برند مورد علاقه بعد از لنزهای تماسی دایره‌ای o-lens در کره لنز Ann365 است. این برند به دلیل پوشش گسترده و محبوب آن نه تنها در بازارهای داخلی کره بلکه در بازارهای خارجی و جهانی نیز شناخته شده است. محصولات این شرکت از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شدند و اکنون بیش از ۳۰۰ فروشگاه و نمایندگی رسمی دارند. لنزهای برند Ann365 با طراحی مدرن و توسعه مداوم محصولات خود طبق سلیقه مشتریان توانسته است انواع نیازهای بینایی و عیوب انکساری را برطرف سازد که البته یکی از موارد ویژه‌ای که این برند به مخاطبان خود تا به امروز ثابت کرده است ارزش اصلی این لنزها و پیام رسان زیبایی بودن آن‌ها است.

3- لنز برند Geo medical

Geo medical در سال 2002 تأسیس شد و تاکنون هم لنزهای تماسی معمولی و هم لنزهای دایره‌ای را با کیفیت و ایمنی بالا تولید نموده است و با شعار «زیبایی که برای شما به ارمغان می آورد» توانسته است با یک سیستم فروش آنلاین قدرتمند در جهان در لیست برترین‌های لنز تماسی کره ای باقی بماند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش در صنعت زیبایی و سلامت چشم به مشتریان خود ارائه دهد. Geo medical تنها برندی است که دارای سیستم بررسی اصالت با ارائه برچسب Anti-fake است. همچنین دارای گواهینامه‌های مختلفی از CE کره، FDA اروپا، چین، آمریکا و… می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت لنزها از این برند استفاده کنید.

محبوب‌ترین برند لنز کره ای
4- برند the dollyeye

لنزهای برند the dollyeye که در سال 2008 تاسیس شد، از جمله لنزهای دایره‌ای آرایشی با بهترین کیفیت از نظر زیبایی در سراسر جهان است. رابط کاربری وب سایت شرکت بسیار آسان برای استفاده است و شما فقط باید با انتخاب رنگ لنز در انواع مختلفی همچون: قهوه ای، فندقی، طلایی، سبز، نعنایی، نقره‌ای، آبی و فیروزه‌ای رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنید. برند کره ای لنز The dollyeye همچنین در صورت خرید دو جفت لنز یا بالاتر ارسال رایگان را در سراسر جهان برای مشتریان خود در نظر گرفته است و در صورت خرید سه جفت لنز می‌توانید لنز سوم را به صورت رایگان دریافت کنید.

5- lala lens

لالا لنز بیش از اینکه یک برند لنز باشد، یک فروشگاه تخصصی لنز دایره‌ای است که متعلق به یک شرکت ژاپنی به نام Arimathe است. لالا لنز در زمینه لنزهای تماسی رنگی در ژاپن تخصص ویژه دارد. با استفاده از وب سایت این برند می‌توانید به راحتی محصولات دارای مجوز را از طریق اینترنت خریداری کنید و چشمانی متفاوت، شهلا و زیبا داشته باشید. تمامی لنزهای لالا بر اساس بازه زمانی استفاده یک روزه، یک ماهه و سالانه، رنگ لنز، قیمت یا برند ژاپنی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

6- لنز برند Eos

یکی دیگر از تولیدکنندگان معروف لنزهای تماسی است که در کره جنوبی مستقر است. آن‌ها سالانه مقادیر زیادی لنز تولیدی خود را به خرده‌فروشان عرضه می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا به برچسب‌های دیگر، نام تجاری خود را تغییر دهند. از محبوب‌ترین لنزهای تماسی رنگی این برند می‌توان به لنز تماسی icy melon-Blytheye-Dollyeye اشاره کرد.

7- لنز DUEBA G&G

یک تولید کننده مشهور لنزهای تماسی همانند EoS در کره است که برای برندسازی مجدد اقدام به تولید لنز می‌کند و سپس آن را به خرده‌فروشان عرضه می‌کند. لنزهای تولید شده توسط Dueba معمولاً با نام‌های دیگری برچسب‌گذاری می‌شوند.

معروفترین برند لنز کره ای
8- Vassen

یک برند سازنده لنز تماسی مستقر در کره جنوبی با تولید تخصصی لنزهای آرایشی است آن‌ها برای برندسازی مجدد مانند Eos لنز را تولید و عرضه می‌کنند. برخی مشتریان اظهار داشته‌اند که لنزهای برند Vossen به اندازه لنزهای Geo medical راحت هستند. گواهینامه iso13485 و CE،KGmp از جمله گواهینامه‌هایی هستند که این برند توانسته است کسب کند. بسیاری از لنزهای دایره‌ای معروف همچون i-fairy ،kimchi ساخته شده این برند هستند.

9- Neo vision مشهور به Neo Cosmo

نئو ویژن یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لنزهای تماسی در کره جنوبی است. محصولات این برند در سراسر جهان عرضه می‌شود و به Neo Cosmo شهرت دارد. لنزهای این برند به ویژه در کشور‌های آسیایی از جمله چین محبوبیت دارد و طیف گسترده‌ای از لنزهای تماسی از جمله لنزهای تماسی شفاف یکبار مصرف روزانه، هفتگی، ماهانه را به روش مهندسی تولید می‌کند. روشی که در آن لنزهایی برای نفوذ رنگ آرایشی بین لایه داخلی و خارجی لنز تماسی قرار داده می‌شوند تا احساس راحتی بیشتر و جلوگیری از تغییر رنگ لنز را فراهم کنند.

10- لنز برند ICK

یک تولید کننده لنز تماسی دیگر در کره جنوبی با ثبت اختراع ساخت لنز تماسی با ویژگی محافظت از چشم در برابر اشعه ماورای بنفش و عملکرد ضد باکتریایی است، که تکنولوژی ساخت لنزهای تماسی رنگی را توسعه داده و تولیداتی دارد که هم دید شفاف‌تر و هم چشم‌های زیباتر را به طور همزمان برای مصرف کنندگان خود ارائه می‌دهد. ICK یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید لنزهای تماسی با ارائه خدمات OEM است که محصولات آن‌ها برای ارائه در بازار آسیا و غرب طراحی شده‌اند. از جمله لنزهای رنگی برند ICK می‌توان به ICK caudy,ICk Cherie ,ICK elegant ,ICK fresh look اشاره کرد.

ایران لنز یکی از مراکز بزرگ فروش انواع لنز در ایران، با داشتن یک تیم مشاوره قوی و قیمت‌های واقعا مناسب، مقصد قابل اعتمادی برای تهیه انواع لنزهای تماسی، طبی، داخل چشمی اصلی و روش‌های مراقبتی چشمی از جمله تعویض انواع لنزهای چشمی و تشخیص انواع بیماری‌های چشم است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید لنز رنگی را امتحان کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

منبع: korea contact lens brands

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *