✅ایران لنز برای تامین رضایت مشتریان، لنزهای تماسی خود را به شکل زیر گارانتی نموده است:
⭐️گارانتی دوگانه ایران لنز⭐️
گارانتی مشکل ارسالی (بدون باز کردن پلمپ لنز)
لازم است بلافاصله بعد از دریافت اطلاع داده شود.
- لنز اشتباه ارسال شده باشد. (با مارک و رنگ سفارش داده شده تطابق نداشته باشد.)
- لنز مشکل پاور داشته باشد. (نمره دار یا بدون نمره بودن لنز با سفارش شما تطابق نداشته باشد.)
- لنز بدون باز کردن پلمپ پارگی یا ضایعه قابل مشاهده داشته باشد.
- لنز لنگه به لنگه (تا به تا) باشد. (یعنی هر لنگه یک رنگ متفاوت باشد.)
- تاریخ انقضای لنز گذشته باشد.
در این صورت بلافاصله مشکل را مطرح کرده و بدون دست زدن به پلمپ لنز آنرا مرجوع کنید.
گارانتی مشکل فنی لنز 48ساعته (بعد از باز کردن لنز)
چنانچه بعد از گذاشتن لنز چشم متوجه موارد این چنینی شدید:
- -تکان خوردن شدید لنز بطوری که روی چشم قرار نگیرد. (البته مطمئن شوید پشت و رو استفاده نشده باشد.)
- -کوبیدن چشم (باز هم مطمئن شوید پشت و رو نگذاشته اید یا چیزی به آن نچسبیده باشد.)
- -مشکلات فنی لنز (دفرمگی یا مشکل در پیکسل های رنگی آن )
- -کج نشستن لنز روی چشم
✅در این صورت لنز +جای پلمپ لنز و درب آن را نگه دارید تا در اسرع وقت مشکل شما پیگیری شود.
❌دوستان عزیز توجه کنید که ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست❌
((لطفا قبل از باز کردن لنز از انتخاب خود مطمئن شوید))
- پشیمان شدن از رنگ انتخابی .
- تیره تر بودن لنز نسبت به تصور شما.
- روشن تر بودن لنز نسبت به تصور شما.
- پاره شدن لنز بدلیل استفاده نادرست.
- استفاده از محلول هایی غیر از لیست نامبرده.
✅برای استفاده از گارانتی با شماره زیر تماس بگیرید :
09128894012
پشتیبانی ایران لنز
از حسن انتخاب شما متشکریم