مقالات آموزشی

نگاهی به مشهورترین مارک لنز رنگی طبی سالانه

بهترین مارک لنز رنگی طبی سالانه

اگر می‌خواهید دنیا را زیباتر ببینید و دنیا شما را زیباتر ببیند، از لنز رنگی طبی سالانه استفاده کنید.

«هرگز سر خود را خم نکن همیشه آن را بالا نگه دار و به دنیا مستقیم و در چشمانش بنگر». هلن کلر

اگر به لنزهای رنگی علاقه دارید، لنزهای رنگی سالانه انتخاب فوق‌العاده هوشمندانه‌ای برای شما هستند. با لنزهای تماسی رنگی چشمانی طبیعی، جذاب و درخشان داشته باشید.

با این انتخاب شما دیگر چالش گذاشتن روزانه لنز را نخواهید داشت و این لنز را می‌توان تا یک سال به صورت روزانه استفاده کرد و از نظر هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه هستند.

به دلایل متفاوتی از جمله نور، فیلتر لنز دوربین، رنگ‌های اطراف، رنگ اصلی چشم، شکل چشم و غیره رنگ لنزها ممکن است در هر فردی در شرایط مختلف، متفاوت به نظر برسد. چنین موردی در هنگام خرید لنز باید قابل قبول باشد.

ویژگی‌های لنز رنگی طبی سالانه

لنزهای رنگی سالانه برای استفاده طولانی مدت طراحی شده‌اند و یک دید واضح، کامل، شفاف و راحت‌تری ارائه می‌دهند. این لنزها علاوه بر استفاده راحت‌تر، استحکام و ماندگاری بالاتری نیز دارند. لنزهای تماسی رنگی با مزایای فراوانی که دارند جایگزین برتری برای عینک محسوب می‌شوند و از جمله لنزهایی هستند که می‌توان برای تمام سال از آن استفاده کرد.

Firstlens تنوع زیادی از لنزهای معمولی سالانه را ارائه می‌دهد، لنزهایی که قبل از تعویض یک سال بر روی چشم ماندگارند.

به جز خلاصی از شر عینک‌های سنگین و بزرگ، لنزهای تماسی مزایای دیگری از جمله: امکان دید گسترده‌تر و عمیق‌تر خواهند داشت. اگر می‌خواهید از لنزهای سالانه استفاده کنید بهتر است نوشته زیر را با دقت بخوانید. ما به شما چند نمونه از بهترین برند لنزهای رنگی را معرفی خواهیم کرد، تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از آنها را برگزینید.

بهترین مارک لنز رنگی طبی سالانه

از ویژگی‌های لنز رنگی سالانه این است که باید حتماً در پایان یک سال استفاده تعویض شود.

بهترین برند لنز رنگی تماسی سالانه

بهترین مارک لنزهای تماسی سالانه شامل لنزهای برند Bausch & lomb , Alcon lens است که می‌توانید آن را از سایت شرکت Firstlens و به صورت آنلاین تهیه کنید و یا یکی از سایت‌های داخلی که مرکز فروش لنزهای معتبر و اصل هستند و با شرکت‌های بزرگ دنیا همکاری دارند مانند: فروشگاه ایران لنز Iran lens مرکز فروش لنزهای طبی تماسی و رنگی، دریافت کنید.

لنز تماسی رنگی خود را با توجه به ویژگی‌های ساختاری قرنیه خود انتخاب کنید و ترجیحا آن را از یک متخصص اپتومتریست با تجربه بخواهید تا با توجه به نیاز چشمی و ویژگی‌های ظاهری چهره شما بهترین مارک لنز را برای بهتر و زیباتر شدن چهره‌تان معرفی کند.

لنز رنگی Optima 38 یک لنز تماسی رنگی سالانه محصول شرکت Bausch & lomb است که با استفاده از فناوری Reverse process III تولید می‌شوند. این مدل نیز بسیار نازک‌تر از لنزهای نرم روزانه با محتوای کم آب هستند.

Soukare برندی نام آشنا از لنزهای تماسی رنگی سالانه

لنزهای تماسی رنگی از برند مطرح جهانی سولوتیکا شرکت soukare در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های خیره کننده و زیبا ارائه می‌شوند که برای استفاده روزانه و حداکثر تا ۱۲ ماه در نظر گرفته شده‌اند.

این لنزها برای چشم‌های تیره و روشن بسته به برند و نوع مجموعه آن، با یا بدون نسخه ارائه می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های لنز رنگی سالانه این است که باید حتماً در پایان یک سال استفاده تعویض شود. همچنین می‌توان در هر زمانی کمتر از این مدت نیز لنز را در صورت خستگی تعویض کرد.

ویژگی‌های لنز رنگی طبی سالانه

لنزهای تماسی سالانه و ماهانه نیاز به نگهداری و رعایت اصول بهداشتی بیشتری دارند.

مشهورترین انواع لنز رنگی سالانه برند Solotica

Solotica Hidrocor -aquamarine
Solotica Natural colors Grafite (Gray)
Solotica Natural colors – Mel( honey)
مشهورترین انواع لنز رنگی تماسی سالانه برند Bausch & lomb
Softlens 59
Iconnect oxyrich
Purevision2 HD
لنز تماسی اولترا
Softlens Toric
Purevision2 پیرچشمی

Anmabeauty

برند نام آشنای دیگر در دنیای لنزهای رنگی، Anmabeauty است، که با شعار لنز من زیبایی من، یک تولید کننده و عرضه کننده مشهور در جهان است که علامت تجاری خود را در آمریکا ثبت نموده است و توانسته است در بازار رقابتی بزرگ لنزها برتری در سال ۲۰۲۰ باشد.

ویژگی‌های لنز Anmabeauty
1- قابل استفاده برای همه چشم‌ها
2- طیف رنگی کاملا طبیعی و مناسب استفاده روزانه و مطابق با انواع رنگ چشم‌ها
3- تجربه استفاده راحت و آسان
4- محتوای ۳۸ درصدی آب
5- لنزی نرم ساخته شده با مواد هیدروژل سیلیکون
6- فرایند جاسازی رنگ (لنزهای رنگی تماسی را به سه لایه تقسیم می‌کند که به طور موثر مانع از تماس مستقیم رنگدانه با قرنیه می‌شود تا چشم‌ها را ایمن نگه دارد).
7- دارای عملکرد ضد اشعه ماوراء بنفش برای محافظت از چشم‌ها در برابر این اشعه
8- به کاری فناوری پیشرفته و مواد باکیفیت برای استفاده طولانی مدت و حداکثر یک ساله.

لنزهای تماسی رنگی سالانه

لنزهای تماسی یک‌بار مصرف ماهانه و سالانه، یک بار برای مدت طولانی بر روی چشم قرار می‌گیرند.

نکاتی که باید در هنگام تهیه لنز رنگی طبی تماسی سالانه به آن توجه کنیم؟

پس از شناخت انواع برندهای لنز تماسی رنگی سالانه باید فاکتورهای زیر را در انتخاب یک جفت لنز مناسب در نظر بگیرید:

1- نگهداری:

از بین سه نوع لنز رنگی روزانه، ماهانه و سالانه لنزهای روزانه به کمترین میزان نگهداری نیاز دارند، زیرا هر روز تعویض می‌شوند و شما روزانه یک بسته لنز استفاده می‌کنید و نمی‌توانید بیشتر از یک روز این لنز را بر روی چشم نگه دارید، اما برعکس لنزهای تماسی سالانه و ماهانه نیاز به نگهداری و رعایت اصول بهداشتی بیشتری دارند.

2- استفاده:

انتخاب نوع لنز تماسی به میزان دفعات استفاده نیز بستگی دارد اگر قصد دارید از لنز تماسی هر روز استفاده کنید لنزهای سالانه انتخاب مناسب‌تر و بهداشتی‌تری هستند. شما یک لنز سالانه تهیه می‌کنید و آن را برای یکسال مرتب روی چشم خود خواهید داشت. اگرچه این لنز از جمله گرانترین لنزها در میان سه نوع دیگر هستند، اما توسط متخصصان چشم برای استفاده روزانه تجویز می‌شوند، زیرا ایمن‌ترین گزینه برای چشمان شما هستند.

3- تجویز پزشک:

انتخاب لنزهای تماسی به عوامل مختلفی از جمله نوع نسخه پزشک برای راحتی و نوع بیماری چشمی و حساسیت چشم بستگی دارد. از بین سه نوع لنز تماسی، همه برای همه نسخه‌ها کاربردی و قابل استفاده نیستند.

لنزهای تماسی یک‌بار مصرف ماهانه و سالانه، یک بار برای مدت طولانی بر روی چشم قرار می‌گیرند و دارای ترکیب و بافت ضخیم‌تر و ‌مستحکم‌‌تری نسبت به لنزهای روزانه هستند، بنابراین این لنزها سازگاری بالاتر، طولانی و با دوام‌تری دارند و کمتر مستعد خشک شدن هستند.

ازسوی دیگر، لنزهای توریک یکبار مصرف روزانه قدرت دسترسی محدودی را ارائه می‌دهند، به این معنا که برای وضوح دید بیشتر در بزرگنمایی‌های بالاتر مناسب نیستند. به عبارت دیگر، در صورت نیاز به قدرت تصحیح بینایی بالاتر در چشم آستیگمات یا پیرچشمی توصیه می‌شود که از لنز تماسی سالانه یا ماهانه استفاده کنید و اگر به زیبایی لنز چشم‌هایتان نیز اهمیت می‌دهید نوع رنگی سالانه نیز برای شما مناسب خواهد بود.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین لنز به فروشگاه سایت ایران لنز مراجعه کنید و بر اساس توضیحاتی که در این مقاله اشاره کردیم بهترین و مناسب‌ترین لنز را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید لنز رنگی را امتحان کنید، از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق واتس اپ، تلگرام، دایرکت و شماره‌های تماس در ارتباط باشید و به صورت رایگان از آن‌ها در خصوص خرید لنز مشاوره بگیرید.

منابع: How Long Do Colored Contacts Last?، yearly disposable

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *