✅ایران لنز برای تامین رضایت مشتریان، لنزهای تماسی خود را به شکل زیر گارانتی نموده است:

⭐️گارانتی دوگانه ایران لنز⭐️

گارانتی مشکل ارسالی (بدون باز کردن پلمپ لنز)

لازم است بلافاصله بعد از دریافت اطلاع داده شود

  • لنز اشتباه ارسال شده باشد (با مارک و رنگ سفارش داده شده تطابق نداشته باشد)
  • لنز مشکل پاور داشته باشد(نمره دار یا بدون نمره بودن لنز با سفارش شما تطابق نداشته باشد).
  • لنز بدون باز کردن پلم پارگی یا ضایعه قابل مشاهده داشته باشد.
  • لنز لنگه به لنگه(تا به تا)باشد (یعنی هر لنگه یک رنگ متفاوت باشد).
  • تاریخ انقضای لنز گذشته باشد.

در این صورت بلافاصله مشکل را مطرح کرده و بدون دست زدن به پلم لنز انرا مرجوع کنید.

گارانتی مشکل فنی لنز۴۸ساعته(بعد از باز کاردن لنز)

  • چنانچه بعد از گذاشتن لنز چشم متوجه موارد این چنینی شدید
  • -تکان خوردن شدید لنز بطوری که روی چشم نایستاد(البته مطمئن شوید پشت و‌رو نگذاشته اید)
  • -کوبیدن چشم (باز هم مطمئن شوید پشت و‌رو‌نگذاشته اید یا چیزی به آن نچسبیده باشد)
  • -مشکلات فنی لنز(دفرمگی یا مشکل در پیکسل های رنگی آن )
  • -کج نشستن لنز روی چشم

✅در این صورت لنز +جای پلمپ لنز ودرب آن را نگه دارید تا در اسرع وقت مشکل شما پیگیری شود.

دوستان عزیز توجه کنید که ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست

((لطفا قبل از باز کردن لنز از انتخاب خود مطمئن شوید))

  • پشیمان شدن از رنگ انتخابی .
  • تیره تر بودن لنز نسبت به تصور شما.
  • روشن تر بودن لنز نسبت به تصور شما.
  • پاره شدن لنز بدلیل استفاده نادرست.
  • استفاده از محلول هایی غیر از لیست نامبرده.

✅برای استفاده از گارانتی با شماره زیر تماس بگیرید :
۰۹۱۲۸۸۹۴۰۱۲
پشتیبانی ایران لنز

?از حسن انتخاب شما متشکریم?